haCR píše:Nebuďte řiťopichové:D Pro laika je to jedno, a zasvěcení rozumí..
Pro Valliho: R6 válce jsou za sebou- v řaďě(od toho řadový), V6 má zase válce do V, taky se mu říká vidlicový. Pokud vím, tak BMW nedělalo jinej šestivál než řadovej...
BTW..co tam máš ještě jinýho oproti 525, je to jen motor s elektrikou danej do obyčejný 518i? Radši zkontroluj i výfukový potrubí a diferenciál, jestli jsou na 525 stavěný..
Člověk má vždycky radost, když se dozví, co to vlastně koupil...
Jooo jako nebuďte řiťopichové

ahaaa, já měl právě dřív Ford Probe 2,5 V6, tak jsem z toho i zvyklej ... co je teda divný, že podle etky i VTP je tam správně 525, jenom ty třmeny jsou prostě jiný, takže je i možný, že původní byly na kaši a sehnal prostě jenom tyhle ... výfuk jsem koukal, že je správnej, diferák jsem blíže nezkoumal. Každopádně je to "sranda" s tím autem, byť kupoval jsem ho za 15k od obvyklých občanů Chomutova, takže se počítalo s tím, že kupuju dobitej křáp s tím, že si ho udělám, ale kupuju takhle auta vždycky ... jinak by mě to asi nebavilo

... Jinak co jsem tak koukal, tak mám budíky z automata, ale ty prej tam šoupnul kvůli poškozeným původním, co mě teda trochu víc zaráží jsou 2 nezapojený kontektory u řadící páky, který předpokládám možná i nějakou spojitost s automatem měly. Mám tam manuál a i podle Etky a VTP by tam být měl ... možná si někdo z předešlých majitelů, a že jich bylo na 2 plný techničáky, automat hodil a pak to zase někdo potom vracel ... nevím ... Mám tam taky béžový kožený sedačky, ale tapecírung je látkovej, vzadu s dírama po kličkách, byť jsou okna v elektrice, předek překopanej do faceliftu krom kapoty a podobný srandy. O množství čokolád a uchycení všechno na fašetách apod. ani nemluvím. Ale rejpat se v těhlech šrotech mě baví a je to tak nějak jediný co dělám krom práce, tak je to taková radost z nasranosti
