Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vyfuky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmwroman
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: sob 14.04.2012 00:00

#1 Příspěvek od bmwroman »

Cusky,potrebuji poradit s vyfukem:
mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu :D
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#2 Příspěvek od clay »

bmwroman píše:Cusky,potrebuji poradit s vyfukem:
mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu :D
už tu byl frajer, co si do výfuku udělal vrtákem díru, aby se mohl kochat super zvukem... 8O
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#3 Příspěvek od bibikuba »

pokud chceš tunit naftu :D tak co já vím tak na naftě funguje dobře Remus-ta cena je mazec ale fakt to funguje :D :D jinak ty laciný sport.výfuky je jen ozdoba,nezáživnej rachot a nic nepřipomínající zvuk :? :? jinak myslím se to na BMW moc nehodí-neni to embéčko :D :D
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#4 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

:roll: sis měl koupit benzína když chceš pěkný zvuk motoru. A i ten dýzl ma u BMW pěknej zvuk,narozdíl od různých chrochtáků.
Uživatelský avatar
magyar Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 430
Registrován: sob 06.09.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3240
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od magyar Člen Klubu »

Naháňať pekný zvuk u dízlu je vtipné, ale keď už by som to sám robil, tak asi siahnem po Eisenmannovi...
d(- -)b
bmwroman
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: sob 14.04.2012 00:00

#6 Příspěvek od bmwroman »

jo motor ma suprovy zvuk,ja to chci nejak jeste trochu doladit mate nejake stranky kde sezenu ten kvalitni vyfuk?na internetu jsem nic nenasel jenom lacine univerzaly a to nechci
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#7 Příspěvek od Pavel_Franta »

... co na to říct...

já mám bmw e39 530dA, přepodkládám že teda máme to samý...

ten zvuk ti připadá málo výraznej...? si zajed do garáže a dojde ti že je dost výraznej, ale interier tě dobře izoluje od okolí...

... sry, sám jsem autorem debilních vláken a tak vím že je úplně normální když mi někdo řekne že jsem debil... a proto bych rád využil stejného práva a řekl něco podobného tobě :)

protože založit vlákno na téma: málo mi to řve dovnitř (i přes to že půlka lidí tady ví přesně co je vevnitř slyšet), tak ti asi opravdu pomůže jen uspokojit svou touhu jako mladý cikáni, nastrčením okapového kolene na vejfuk nebo něco obdobného :D
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#8 Příspěvek od bibikuba »

bych to takhle zas neviděl :D :D Pravdou je že ten kvalitní fejfuk ten zvuk šestiválce i u nafty ještě umocní ale zvuk benzínováho šestiválce z nafty neuděláš :D :D to je prostě o něčem jiném..I když pořídíš za dlouhý peníze třeba Remus či jinej kvalitní tak to k tomu autu prostě nepasuje :wink: :wink: Jestli tě svádí myšleka očouzenýho zadku a mastnýho skla tak pořid třeba Golfa,noo...
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#9 Příspěvek od Pavel_Franta »

jo chápu... zas tak černě bys to neviděl, ale aby víc řvalo dovnitř, tak stejně zbejvá jen vrtákem díra do vejfuku, nasadit okapový koleno na konec, nebo ideálně nejdřív koupit auto, jehož zvuk ti na benzíně před tvojí 18ti letou partičkou, může konkurovat jejich vytuněným, vyčiplým, se závodními pruhama cinktutýma fiatama UNO, feliciema a jinýma drakama :)

.... přijmi to... jestli si chtěl auto na onanování i za jízdy a otevřený okna tě neuspokojujou... tak si totiž koupil auta na špatné palivo :D ... (když ale ono ti to prej bude žrát míň vid :), vlastně ani ne, když stim budeš kroužit jen od srazu na benzíně, přes Kaufland a domu :) (za normálních okolností bych se bál to napsat, ale zrovna nesmrdíš byznysem co tě žene přes dálníce za hranice :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

ten diesel nikdy nebude mít pěknej zvuk, navíc ubrání protitlaku není moc rozumný, turbo dostane zabrat.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Jendix »

JaraX píše:ten diesel nikdy nebude mít pěknej zvuk, navíc ubrání protitlaku není moc rozumný, turbo dostane zabrat.
proč by mělo dostat zabrat? nerozumim? naopak.. čim menší protitlak tim lépe, to je ostatně jeden z důvodů.. proč u motorů s DPF turbo víc trpí..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#13 Příspěvek od Kail »

Nesmysl,katy ven,nechat jen origo zadní tlumič.Se zvukem to zase tolik neudělá,ale půjde líp do otáček - a znatelně.

U LC mi končí výfuk turbem a jak to pěkně oživlo.

Jestli může nebo nemůže mít diesel pěknej zvuk je věc vkusu,já prostě miluju zvuk turba :twisted:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Jendix »

JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#15 Příspěvek od Kail »

Jendix má pravdu - čím menší "protitlak" (odpor) turbo má,tím rychleji se roztočí a tím rychleji dokáže naplnit motor - ale nezničí se protože max. tlak stejně určuje wastegate = (pro naprostý nevědomce) když tlak dosáhne maxima je otevřen obtok spalin okolo turba,tudíž se turbo nijak zvlášť nepřetáčí.

Turbu škodí zvětšování tlaku (buď čipem nebo prostě zkrácením (či prodloužením) ovládací tyčky na wastegatu),to už je na každým :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

Jendix píše:
JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..
přesně tak, a takle se roztáčí pomaleji, je to stejné jako bys zvedl tlak před turbem. rychlost roztáčení turba má taky vliv na jeho životnost, ale né takovou jako zvyšování tlaku. někde jsem o tom četl článek.
bmwroman
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: sob 14.04.2012 00:00

#17 Příspěvek od bmwroman »

ok diky za rady seru na to a necham origo diky
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#18 Příspěvek od beny-maser »

:potlesk:
Odpovědět