mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu

už tu byl frajer, co si do výfuku udělal vrtákem díru, aby se mohl kochat super zvukem...bmwroman píše:Cusky,potrebuji poradit s vyfukem:
mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu
když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
přesně tak, a takle se roztáčí pomaleji, je to stejné jako bys zvedl tlak před turbem. rychlost roztáčení turba má taky vliv na jeho životnost, ale né takovou jako zvyšování tlaku. někde jsem o tom četl článek.Jendix píše:když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.