mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vyfuky
už tu byl frajer, co si do výfuku udělal vrtákem díru, aby se mohl kochat super zvukem...bmwroman píše:Cusky,potrebuji poradit s vyfukem:
mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu
-
Pavel_Franta
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
... co na to říct...
já mám bmw e39 530dA, přepodkládám že teda máme to samý...
ten zvuk ti připadá málo výraznej...? si zajed do garáže a dojde ti že je dost výraznej, ale interier tě dobře izoluje od okolí...
... sry, sám jsem autorem debilních vláken a tak vím že je úplně normální když mi někdo řekne že jsem debil... a proto bych rád využil stejného práva a řekl něco podobného tobě
protože založit vlákno na téma: málo mi to řve dovnitř (i přes to že půlka lidí tady ví přesně co je vevnitř slyšet), tak ti asi opravdu pomůže jen uspokojit svou touhu jako mladý cikáni, nastrčením okapového kolene na vejfuk nebo něco obdobného
já mám bmw e39 530dA, přepodkládám že teda máme to samý...
ten zvuk ti připadá málo výraznej...? si zajed do garáže a dojde ti že je dost výraznej, ale interier tě dobře izoluje od okolí...
... sry, sám jsem autorem debilních vláken a tak vím že je úplně normální když mi někdo řekne že jsem debil... a proto bych rád využil stejného práva a řekl něco podobného tobě
protože založit vlákno na téma: málo mi to řve dovnitř (i přes to že půlka lidí tady ví přesně co je vevnitř slyšet), tak ti asi opravdu pomůže jen uspokojit svou touhu jako mladý cikáni, nastrčením okapového kolene na vejfuk nebo něco obdobného
bych to takhle zas neviděl
Pravdou je že ten kvalitní fejfuk ten zvuk šestiválce i u nafty ještě umocní ale zvuk benzínováho šestiválce z nafty neuděláš
to je prostě o něčem jiném..I když pořídíš za dlouhý peníze třeba Remus či jinej kvalitní tak to k tomu autu prostě nepasuje
Jestli tě svádí myšleka očouzenýho zadku a mastnýho skla tak pořid třeba Golfa,noo...
-
Pavel_Franta
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
jo chápu... zas tak černě bys to neviděl, ale aby víc řvalo dovnitř, tak stejně zbejvá jen vrtákem díra do vejfuku, nasadit okapový koleno na konec, nebo ideálně nejdřív koupit auto, jehož zvuk ti na benzíně před tvojí 18ti letou partičkou, může konkurovat jejich vytuněným, vyčiplým, se závodními pruhama cinktutýma fiatama UNO, feliciema a jinýma drakama 
.... přijmi to... jestli si chtěl auto na onanování i za jízdy a otevřený okna tě neuspokojujou... tak si totiž koupil auta na špatné palivo
... (když ale ono ti to prej bude žrát míň vid
, vlastně ani ne, když stim budeš kroužit jen od srazu na benzíně, přes Kaufland a domu
(za normálních okolností bych se bál to napsat, ale zrovna nesmrdíš byznysem co tě žene přes dálníce za hranice 
.... přijmi to... jestli si chtěl auto na onanování i za jízdy a otevřený okna tě neuspokojujou... tak si totiž koupil auta na špatné palivo
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Jendix má pravdu - čím menší "protitlak" (odpor) turbo má,tím rychleji se roztočí a tím rychleji dokáže naplnit motor - ale nezničí se protože max. tlak stejně určuje wastegate = (pro naprostý nevědomce) když tlak dosáhne maxima je otevřen obtok spalin okolo turba,tudíž se turbo nijak zvlášť nepřetáčí.
Turbu škodí zvětšování tlaku (buď čipem nebo prostě zkrácením (či prodloužením) ovládací tyčky na wastegatu),to už je na každým
Turbu škodí zvětšování tlaku (buď čipem nebo prostě zkrácením (či prodloužením) ovládací tyčky na wastegatu),to už je na každým
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
přesně tak, a takle se roztáčí pomaleji, je to stejné jako bys zvedl tlak před turbem. rychlost roztáčení turba má taky vliv na jeho životnost, ale né takovou jako zvyšování tlaku. někde jsem o tom četl článek.Jendix píše:když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
