Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

prosim pomoc olej ve vodě

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
vasikgr
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.11.2008 01:00
Bydliště: Hrádek u rokycan

#1 Příspěvek od vasikgr »

prosim o pomoc,
včera jsem chtěl zkontrolovat fridex v chl.systému,otevřu expanzku a vyhrnul se na mne olej.vytáhnu měrku oleje a zbýdou na špičce,žádné hlášení ani kontrolka.vyndal jsem výměník jelikož jdu po nejsnažších možnostech a byla tam oxidace a vymáčklé těsnění.ale odvod vody do motoru byl zaslepený.němáte někdo s výměníkem nějakou zkušenost.díky moc.ještě nevím jestli to byl výměník.díky :cry: :cry: :cry: [/b]
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Super a co čekáš za radu když ani neńapíšeš na jakém motoru a autě to máš. :roll:
vasikgr
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.11.2008 01:00
Bydliště: Hrádek u rokycan

#3 Příspěvek od vasikgr »

BMW 530d E39 142KW omlouvám se ,že jsem nenapsal motor.díky
Eddmaster
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: úte 26.07.2011 00:00

#4 Příspěvek od Eddmaster »

Hele výměníkem myslíš chladič?
Dělám ve firmě, která vyrábí olejové filtry včetně chladičů a občas se z pole vrací díly, které mají prasklej chladič zevnitř --> to ti může způsobit olej ve vodě --> motor KO. Zajeď co nejdřív do servisu, nebo můžeš litovat.
Foli
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 13.12.2008 01:00

#5 Příspěvek od Foli »

spíš bych to viděl na těsnění pod hlavou
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#6 Příspěvek od libovka »

A kde by se vzal u E39 olej v chladiči vody?Taky to vidím na halvu nebo těsnění.
Eddmaster
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: úte 26.07.2011 00:00

#7 Příspěvek od Eddmaster »

chladič oleje se skládá z tzv. turboplátů, který se na sebe naskládaj a pak se sletujou dohromady a k přírubě. Skládají se cik cak aby v jednom položení tekl olej a v druhým chladící kapalina.
Ten plát je cca 1-1,5mm tlustej. Když se ti dostane větší špona z motoru do chladícího kanálu nebo i olejového, může potom při tlaku samovolně vyvrtat díru v turboplátu, protože neproteče.

Viděl jsem to, analyzoval jsem to pod elektronickým mikroskopem. V chladiči byly brutální špony z čerpadla.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#8 Příspěvek od Maxiczech »

Pan analizátor.. :smich: Sorry za OT..
vasikgr
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.11.2008 01:00
Bydliště: Hrádek u rokycan

#9 Příspěvek od vasikgr »

Tak to byl naštěstí opravdu ten výměník u olej.filtru.někdo předemnou už stím měl pravděpodobně problém,jelikož kanál pro vodu do motoru byl zaslepený.chlapi díky moc za sice různé názory,ale víc hlav víc ví.díky
Odpovědět