včera jsem chtěl zkontrolovat fridex v chl.systému,otevřu expanzku a vyhrnul se na mne olej.vytáhnu měrku oleje a zbýdou na špičce,žádné hlášení ani kontrolka.vyndal jsem výměník jelikož jdu po nejsnažších možnostech a byla tam oxidace a vymáčklé těsnění.ale odvod vody do motoru byl zaslepený.němáte někdo s výměníkem nějakou zkušenost.díky moc.ještě nevím jestli to byl výměník.díky
prosim pomoc olej ve vodě
-
vasikgr
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 20.11.2008 01:00
- Bydliště: Hrádek u rokycan
prosim o pomoc,
včera jsem chtěl zkontrolovat fridex v chl.systému,otevřu expanzku a vyhrnul se na mne olej.vytáhnu měrku oleje a zbýdou na špičce,žádné hlášení ani kontrolka.vyndal jsem výměník jelikož jdu po nejsnažších možnostech a byla tam oxidace a vymáčklé těsnění.ale odvod vody do motoru byl zaslepený.němáte někdo s výměníkem nějakou zkušenost.díky moc.ještě nevím jestli to byl výměník.díky
[/b]
včera jsem chtěl zkontrolovat fridex v chl.systému,otevřu expanzku a vyhrnul se na mne olej.vytáhnu měrku oleje a zbýdou na špičce,žádné hlášení ani kontrolka.vyndal jsem výměník jelikož jdu po nejsnažších možnostech a byla tam oxidace a vymáčklé těsnění.ale odvod vody do motoru byl zaslepený.němáte někdo s výměníkem nějakou zkušenost.díky moc.ještě nevím jestli to byl výměník.díky
-
libovka
- Registrovaný
- Příspěvky: 2752
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: praha-západ
-
vasikgr
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 20.11.2008 01:00
- Bydliště: Hrádek u rokycan
-
Eddmaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
-
Foli
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: sob 13.12.2008 01:00
-
libovka
- Registrovaný
- Příspěvky: 2752
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: praha-západ
-
Eddmaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
chladič oleje se skládá z tzv. turboplátů, který se na sebe naskládaj a pak se sletujou dohromady a k přírubě. Skládají se cik cak aby v jednom položení tekl olej a v druhým chladící kapalina.
Ten plát je cca 1-1,5mm tlustej. Když se ti dostane větší špona z motoru do chladícího kanálu nebo i olejového, může potom při tlaku samovolně vyvrtat díru v turboplátu, protože neproteče.
Viděl jsem to, analyzoval jsem to pod elektronickým mikroskopem. V chladiči byly brutální špony z čerpadla.
Ten plát je cca 1-1,5mm tlustej. Když se ti dostane větší špona z motoru do chladícího kanálu nebo i olejového, může potom při tlaku samovolně vyvrtat díru v turboplátu, protože neproteče.
Viděl jsem to, analyzoval jsem to pod elektronickým mikroskopem. V chladiči byly brutální špony z čerpadla.
-
Maxiczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 1883
- Registrován: pon 11.07.2005 00:00
-
vasikgr
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 20.11.2008 01:00
- Bydliště: Hrádek u rokycan
