včera jsem chtěl zkontrolovat fridex v chl.systému,otevřu expanzku a vyhrnul se na mne olej.vytáhnu měrku oleje a zbýdou na špičce,žádné hlášení ani kontrolka.vyndal jsem výměník jelikož jdu po nejsnažších možnostech a byla tam oxidace a vymáčklé těsnění.ale odvod vody do motoru byl zaslepený.němáte někdo s výměníkem nějakou zkušenost.díky moc.ještě nevím jestli to byl výměník.díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
prosim pomoc olej ve vodě
prosim o pomoc,
včera jsem chtěl zkontrolovat fridex v chl.systému,otevřu expanzku a vyhrnul se na mne olej.vytáhnu měrku oleje a zbýdou na špičce,žádné hlášení ani kontrolka.vyndal jsem výměník jelikož jdu po nejsnažších možnostech a byla tam oxidace a vymáčklé těsnění.ale odvod vody do motoru byl zaslepený.němáte někdo s výměníkem nějakou zkušenost.díky moc.ještě nevím jestli to byl výměník.díky
[/b]
včera jsem chtěl zkontrolovat fridex v chl.systému,otevřu expanzku a vyhrnul se na mne olej.vytáhnu měrku oleje a zbýdou na špičce,žádné hlášení ani kontrolka.vyndal jsem výměník jelikož jdu po nejsnažších možnostech a byla tam oxidace a vymáčklé těsnění.ale odvod vody do motoru byl zaslepený.němáte někdo s výměníkem nějakou zkušenost.díky moc.ještě nevím jestli to byl výměník.díky
chladič oleje se skládá z tzv. turboplátů, který se na sebe naskládaj a pak se sletujou dohromady a k přírubě. Skládají se cik cak aby v jednom položení tekl olej a v druhým chladící kapalina.
Ten plát je cca 1-1,5mm tlustej. Když se ti dostane větší špona z motoru do chladícího kanálu nebo i olejového, může potom při tlaku samovolně vyvrtat díru v turboplátu, protože neproteče.
Viděl jsem to, analyzoval jsem to pod elektronickým mikroskopem. V chladiči byly brutální špony z čerpadla.
Ten plát je cca 1-1,5mm tlustej. Když se ti dostane větší špona z motoru do chladícího kanálu nebo i olejového, může potom při tlaku samovolně vyvrtat díru v turboplátu, protože neproteče.
Viděl jsem to, analyzoval jsem to pod elektronickým mikroskopem. V chladiči byly brutální špony z čerpadla.
