Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E 39 TDS špatný volnoběh
- 
				marksman666
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
ZDravím všechny,hledal jsem ale nenašel,  mám problém s mojím tds, občas po delší době když je motor zahřátý se mi na volnoběh hodně cuká motor, připadá mi že to valí snad jen na 5 válců.Cloumá to celým autem, po přidání plynu to ale nemá žádný odpor prostě to krásně roztáhne ale jakmile opět spadnou otáčky tak se to začne cukat,.. dělá to tak 1 z 5 zastavení pokud je zahřátý motor a ujedu více jak 20 km.
			
			
									
						
										
						změř tlaky na válcích,pokud budou ok,myslím tím že budou mít všechny plus minus stejně a slušný motor by měl mít někde kolem 25 a víc.čerpadlem to nebude.mohl by to ještě dělat vadný vstřikovač,pokud budou tlaky v pořádku nech je zkontrolovat.vadné čerpadlo by ti způsobovalo špatné starty a houpání volnoběhu
			
			
									
						
										
						- 
				marksman666
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
- 
				beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a  nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.
			
			
									
						
										
						- 
				marksman666
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
bibikuba píše:když to bude dávat blbou dávku tak nepozná na kolik to běží ale zdá se že na pětřek bych že když Ti to běží jak říkáš na pět a přidáš plyn tak se chod ustálí a běží to normálně

je to taak???
No je to tak jen z části, občas prošlápnutí pomůže ale někdy zas ne,.. Spíš to ale pomáhá než nepomáhá ,..
 Ale jak říkám při sešlápnutí plynu to nemá absolutně žádnej odpor, plynule to jde do otáček.
 Ale jak říkám při sešlápnutí plynu to nemá absolutně žádnej odpor, plynule to jde do otáček.- 
				marksman666
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
Při tahu to kouří ku..a černědafa píše:Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.
 starty jsou přesně tak jak píšeš.
 starty jsou přesně tak jak píšeš.mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovná  poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět
 poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět  je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW
 je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW  
   Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou
 Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou  
  
			
			
									
						
										
						 poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět
 poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět  je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW
 je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW  
   Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou
 Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou  
  
- 
				marksman666
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
Fine zkusím to nejdřív změřit a uvidímebibikuba píše:mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovnápoznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět
je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW

Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou

 tady v okolí tomu prej nějak rozumí tak se uvidí
 tady v okolí tomu prej nějak rozumí tak se uvidí  kdybych sem neodepsal zeptej se na SZ rád ti napíšu jestli jsem s tím pohnul..
 kdybych sem neodepsal zeptej se na SZ rád ti napíšu jestli jsem s tím pohnul..- 
				beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
sehnal jsem z Omegy celej ten vršek -starší ale nevim jestli se vrhnout na výměnu nebo to pořešit nějak jinakbeny-maser píše:pokud seženete někoho kdo umí vyměnit ten servomotorek za nový tak bych se taky přidal,mám ho taky v neuspokojivém stavu zatím to jezdí normálně, ale už to není co to bylo dřív,poránu to chce řadit s meziplynem.
 Raději bych to nechal udělat
 Raději bych to nechal udělat  
  
- 
				beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
vím že sou dva druhy,mám poslední ročník a ty jsou stejný jako Omega.Problém je že nevim kam to dát ,myslel jsem že se to vyřeší repasí čerpadla ale bohužel repasujou jen mech.částbeny-maser píše:pokud nechceš laborovat doporučuju nechat udělat, a to někde kde tomu fakt rozumý a nedělaj pouze výměnu dílů na BMW,
jinak těch hlav jsou na bmw dva druhy tak pozor na ten správný
 Nejhorší je že se těžko hledá někdo kdo se fakt vyzná,kdyby to čerpadlo nestálo ranec,nabral bych pro klid nový
 Nejhorší je že se těžko hledá někdo kdo se fakt vyzná,kdyby to čerpadlo nestálo ranec,nabral bych pro klid nový 
- 
				beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
elektrická část funguje pouze jako plynové lanko,nevím jakým způsobem by dokázala způsobit aby ti motor šel na pět válců.vadný štelwerk způsobuje houpání volnoběhu,díru v plynu, chcípaní ale tohle těžko.tohle je problém mechanického rázu,takže mechanická část čerpadla-vstřikovače-válce.nový štelwerk se nechá sehnat cca za 12tis ale v tomhle případě ho tam dáš a bude to stejné.ve tvém případě je dobré začít těma vstřikama a tlakama,to v pohodě zvládneš sám.já dělám přímo repase čerpadel a vstřikovačů,sice dnes už hlavně CR ale tyhle taky umíme.trysky nejsou nijak drahé a na chod motoru to má velikej vliv.pokud budeš chtít ozvi se.
			
			
									
						
										
						