Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 39 TDS špatný volnoběh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
ZDravím všechny,hledal jsem ale nenašel, mám problém s mojím tds, občas po delší době když je motor zahřátý se mi na volnoběh hodně cuká motor, připadá mi že to valí snad jen na 5 válců.Cloumá to celým autem, po přidání plynu to ale nemá žádný odpor prostě to krásně roztáhne ale jakmile opět spadnou otáčky tak se to začne cukat,.. dělá to tak 1 z 5 zastavení pokud je zahřátý motor a ujedu více jak 20 km.
změř tlaky na válcích,pokud budou ok,myslím tím že budou mít všechny plus minus stejně a slušný motor by měl mít někde kolem 25 a víc.čerpadlem to nebude.mohl by to ještě dělat vadný vstřikovač,pokud budou tlaky v pořádku nech je zkontrolovat.vadné čerpadlo by ti způsobovalo špatné starty a houpání volnoběhu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
bibikuba píše:když to bude dávat blbou dávku tak nepozná na kolik to běží ale zdá se že na pětřek bych že když Ti to běží jak říkáš na pět a přidáš plyn tak se chod ustálí a běží to normálně
![]()
je to taak???
No je to tak jen z části, občas prošlápnutí pomůže ale někdy zas ne,.. Spíš to ale pomáhá než nepomáhá ,..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
dafa píše:Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.
Při tahu to kouří ku..a černě

mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovná
poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět
je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW
Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou







-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 01.03.2011 01:00
bibikuba píše:mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovnápoznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět
je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW
![]()
Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou
![]()
Fine zkusím to nejdřív změřit a uvidíme


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
sehnal jsem z Omegy celej ten vršek -starší ale nevim jestli se vrhnout na výměnu nebo to pořešit nějak jinakbeny-maser píše:pokud seženete někoho kdo umí vyměnit ten servomotorek za nový tak bych se taky přidal,mám ho taky v neuspokojivém stavu zatím to jezdí normálně, ale už to není co to bylo dřív,poránu to chce řadit s meziplynem.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
vím že sou dva druhy,mám poslední ročník a ty jsou stejný jako Omega.Problém je že nevim kam to dát ,myslel jsem že se to vyřeší repasí čerpadla ale bohužel repasujou jen mech.částbeny-maser píše:pokud nechceš laborovat doporučuju nechat udělat, a to někde kde tomu fakt rozumý a nedělaj pouze výměnu dílů na BMW,
jinak těch hlav jsou na bmw dva druhy tak pozor na ten správný


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
elektrická část funguje pouze jako plynové lanko,nevím jakým způsobem by dokázala způsobit aby ti motor šel na pět válců.vadný štelwerk způsobuje houpání volnoběhu,díru v plynu, chcípaní ale tohle těžko.tohle je problém mechanického rázu,takže mechanická část čerpadla-vstřikovače-válce.nový štelwerk se nechá sehnat cca za 12tis ale v tomhle případě ho tam dáš a bude to stejné.ve tvém případě je dobré začít těma vstřikama a tlakama,to v pohodě zvládneš sám.já dělám přímo repase čerpadel a vstřikovačů,sice dnes už hlavně CR ale tyhle taky umíme.trysky nejsou nijak drahé a na chod motoru to má velikej vliv.pokud budeš chtít ozvi se.