Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 530D problemek
Ahoj,mám dotaz,při vyšších rychlostech asi cca nad 90km/h možná nad 100km/h se mi stáva že když přidám plyn,tak si auto podřadí na vteřinu brutálně zrychlí a hned upadne dolú.pak musím ubrat na pedálu aby auto znovu přidalo,ale samozřejmě při předjiždění to je problem..jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..co by to tak asi mohlo být..možností je opravdu spousta,a nevím jestli mi diagnostika poví víc..Děkuji za případné rady..
Srandik32 píše:fenix píše:.jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..![]()
toť zvláštní způsob jízdy
Ale napřed si udělej diag.u těchto novějších aut je to skoro nutnost.Třeba se ti ozve někdo z okolí,pak uvidíš co dál.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
fenix píše:jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..
A kde tu hardy spojku najdu na autě ?A měnil někdo olej v diferenciálu ? Jakéj oléj tam patří? Díky moc
fenix píše:Ahoj,mám dotaz,při vyšších rychlostech asi cca nad 90km/h možná nad 100km/h se mi stáva že když přidám plyn,tak si auto podřadí na vteřinu brutálně zrychlí a hned upadne dolú.pak musím ubrat na pedálu aby auto znovu přidalo,ale samozřejmě při předjiždění to je problem..jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..co by to tak asi mohlo být..možností je opravdu spousta,a nevím jestli mi diagnostika poví víc..Děkuji za případné rady..
No může to být třeba vadná váha vzduchu. Nebo třeba vadné turbo. Něco podobného se děje na Octavii tdi s turbem s variabilním naklápěním lopatek. Když se jezdí dlouhodobě na spotřebu, tak zatuhnou tyto lopatky. Potom když zabereš při rozjezdu, lopatky se nenaklopí a zkočí do nouzového režimu a rapidně se omezí výkon. Pomůže až vypnutí motoru a znovu nastartovat, což je jedinej rozdíl mezi touto a tvou poruchou. Ty nemusíš motor takto restartovat? Potom se ještě nabízí vada převodovky.... Zkus tu diagnostiku, tam by měl být problém zapsaný.
jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
Tady bych řekl, že to bude některej ventil. V nišších otáčkách a hlavně studeném motoru jsou slyšet a můžou připomínat jak píšeš starej diesel. Při vyšších otáčkách je to méně slyšet.
Taky to může dělat vadný vstřik. Nemusí být úplně ko, ale jen načatý a už to může dělat neplechu. Zvuky klapání, vybrace, atd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Zdenal píše:jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
Tady bych řekl, že to bude některej ventil. V nišších otáčkách a hlavně studeném motoru jsou slyšet a můžou připomínat jak píšeš starej diesel. Při vyšších otáčkách je to méně slyšet.
Taky to může dělat vadný vstřik. Nemusí být úplně ko, ale jen načatý a už to může dělat neplechu. Zvuky klapání, vybrace, atd.
No ty vstřiky jsou možný, protože vím že mají své za sebou... nedávno jsem jeden měnil a teď ještě těch 5...Jinak ventil... tak to bych neměl radost.
Zdenal píše:fenix píše:Ahoj,mám dotaz,při vyšších rychlostech asi cca nad 90km/h možná nad 100km/h se mi stáva že když přidám plyn,tak si auto podřadí na vteřinu brutálně zrychlí a hned upadne dolú.pak musím ubrat na pedálu aby auto znovu přidalo,ale samozřejmě při předjiždění to je problem..jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..co by to tak asi mohlo být..možností je opravdu spousta,a nevím jestli mi diagnostika poví víc..Děkuji za případné rady..
No může to být třeba vadná váha vzduchu. Nebo třeba vadné turbo. Něco podobného se děje na Octavii tdi s turbem s variabilním naklápěním lopatek. Když se jezdí dlouhodobě na spotřebu, tak zatuhnou tyto lopatky. Potom když zabereš při rozjezdu, lopatky se nenaklopí a zkočí do nouzového režimu a rapidně se omezí výkon. Pomůže až vypnutí motoru a znovu nastartovat, což je jedinej rozdíl mezi touto a tvou poruchou. Ty nemusíš motor takto restartovat? Potom se ještě nabízí vada převodovky.... Zkus tu diagnostiku, tam by měl být problém zapsaný.
Jo děkuju,zdá se že jsem už problém vyřešil,vypadá to na váhu...po odpojení jede auto perfektně...tak ji zkusím vičistit,připadně koupím novou..
jiriik píše:fenix píše:jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..
A kde tu hardy spojku najdu na autě ?A měnil někdo olej v diferenciálu ? Jakéj oléj tam patří? Díky moc
Hardy spojka je na kardanu u převodovky...ale to bys fakt musel slyšet jakoby zespodu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
fenix píše:jiriik píše:fenix píše:[quote="jiriik"]No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..
A kde tu hardy spojku najdu na autě ?A měnil někdo olej v diferenciálu ? Jakéj oléj tam patří? Díky moc
Tak jsem měl zvedlé auto a točil jsem kolama a nic se nehučelo... řekl bych to že to může být ten vstřik
Hardy spojka je na kardanu u převodovky...ale to bys fakt musel slyšet jakoby zespodu[/quote]