Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 530D problemek

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
fenix
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 31.12.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od fenix »

Ahoj,mám dotaz,při vyšších rychlostech asi cca nad 90km/h možná nad 100km/h se mi stáva že když přidám plyn,tak si auto podřadí na vteřinu brutálně zrychlí a hned upadne dolú.pak musím ubrat na pedálu aby auto znovu přidalo,ale samozřejmě při předjiždění to je problem..jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..co by to tak asi mohlo být..možností je opravdu spousta,a nevím jestli mi diagnostika poví víc..Děkuji za případné rady..
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#2 Příspěvek od Srandik32 »

fenix píše:.jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..
:D :D toť zvláštní způsob jízdy :lol: Ale napřed si udělej diag.u těchto novějších aut je to skoro nutnost.Třeba se ti ozve někdo z okolí,pak uvidíš co dál.
fenix
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 31.12.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od fenix »

Srandik32 píše:
fenix píše:.jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..
:D :D toť zvláštní způsob jízdy :lol: Ale napřed si udělej diag.u těchto novějších aut je to skoro nutnost.Třeba se ti ozve někdo z okolí,pak uvidíš co dál.


:D myslel jsem jako při pomalém přidávání plynu :D :D
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od jiriik »

No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...
fenix
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 31.12.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od fenix »

jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...


To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#6 Příspěvek od Levrone »

Caute. Hardy spojka asi tezko-to bych netipoval. Spis bych to videl na ulozeni motoru-silentblok?????? Ale samozrejme to muze byt spousta dalsich veci ale hodit to na kanal mrknout na to a dal se uvidi. Takhle podle poslechu tezko neco soudit.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od jiriik »

fenix píše:
jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...


To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..


A kde tu hardy spojku najdu na autě ?A měnil někdo olej v diferenciálu ? Jakéj oléj tam patří? Díky moc
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#8 Příspěvek od Zdenal »

fenix píše:Ahoj,mám dotaz,při vyšších rychlostech asi cca nad 90km/h možná nad 100km/h se mi stáva že když přidám plyn,tak si auto podřadí na vteřinu brutálně zrychlí a hned upadne dolú.pak musím ubrat na pedálu aby auto znovu přidalo,ale samozřejmě při předjiždění to je problem..jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..co by to tak asi mohlo být..možností je opravdu spousta,a nevím jestli mi diagnostika poví víc..Děkuji za případné rady..


No může to být třeba vadná váha vzduchu. Nebo třeba vadné turbo. Něco podobného se děje na Octavii tdi s turbem s variabilním naklápěním lopatek. Když se jezdí dlouhodobě na spotřebu, tak zatuhnou tyto lopatky. Potom když zabereš při rozjezdu, lopatky se nenaklopí a zkočí do nouzového režimu a rapidně se omezí výkon. Pomůže až vypnutí motoru a znovu nastartovat, což je jedinej rozdíl mezi touto a tvou poruchou. Ty nemusíš motor takto restartovat? Potom se ještě nabízí vada převodovky.... Zkus tu diagnostiku, tam by měl být problém zapsaný.
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#9 Příspěvek od Zdenal »

jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...



Tady bych řekl, že to bude některej ventil. V nišších otáčkách a hlavně studeném motoru jsou slyšet a můžou připomínat jak píšeš starej diesel. Při vyšších otáčkách je to méně slyšet.
Taky to může dělat vadný vstřik. Nemusí být úplně ko, ale jen načatý a už to může dělat neplechu. Zvuky klapání, vybrace, atd.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od jiriik »

Zdenal píše:
jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...



Tady bych řekl, že to bude některej ventil. V nišších otáčkách a hlavně studeném motoru jsou slyšet a můžou připomínat jak píšeš starej diesel. Při vyšších otáčkách je to méně slyšet.
Taky to může dělat vadný vstřik. Nemusí být úplně ko, ale jen načatý a už to může dělat neplechu. Zvuky klapání, vybrace, atd.


No ty vstřiky jsou možný, protože vím že mají své za sebou... nedávno jsem jeden měnil a teď ještě těch 5...Jinak ventil... tak to bych neměl radost.
fenix
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 31.12.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#11 Příspěvek od fenix »

Zdenal píše:
fenix píše:Ahoj,mám dotaz,při vyšších rychlostech asi cca nad 90km/h možná nad 100km/h se mi stáva že když přidám plyn,tak si auto podřadí na vteřinu brutálně zrychlí a hned upadne dolú.pak musím ubrat na pedálu aby auto znovu přidalo,ale samozřejmě při předjiždění to je problem..jinak pomalým způsobem není problem jet 200km/h.při nižší rychlosti se mi to ještě nestalo..co by to tak asi mohlo být..možností je opravdu spousta,a nevím jestli mi diagnostika poví víc..Děkuji za případné rady..


No může to být třeba vadná váha vzduchu. Nebo třeba vadné turbo. Něco podobného se děje na Octavii tdi s turbem s variabilním naklápěním lopatek. Když se jezdí dlouhodobě na spotřebu, tak zatuhnou tyto lopatky. Potom když zabereš při rozjezdu, lopatky se nenaklopí a zkočí do nouzového režimu a rapidně se omezí výkon. Pomůže až vypnutí motoru a znovu nastartovat, což je jedinej rozdíl mezi touto a tvou poruchou. Ty nemusíš motor takto restartovat? Potom se ještě nabízí vada převodovky.... Zkus tu diagnostiku, tam by měl být problém zapsaný.


Jo děkuju,zdá se že jsem už problém vyřešil,vypadá to na váhu...po odpojení jede auto perfektně...tak ji zkusím vičistit,připadně koupím novou..
fenix
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 31.12.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#12 Příspěvek od fenix »

jiriik píše:
fenix píše:
jiriik píše:No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...


To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..


A kde tu hardy spojku najdu na autě ?A měnil někdo olej v diferenciálu ? Jakéj oléj tam patří? Díky moc

Hardy spojka je na kardanu u převodovky...ale to bys fakt musel slyšet jakoby zespodu
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od jiriik »

fenix píše:
jiriik píše:
fenix píše:[quote="jiriik"]No můžu sem hodit můj dotaz? jednalo by se mi o stejný motor 3.0d E60
když jedu a přidávám z volnoběhu(rozjiždím se), tak do 2000ot slyším z pod auta, motoru takové klapaní, cvrkání, jak staréj diesel...Nevím, jak to přesně popsat.Ale jak překročím 2000ot. tak už to má zvuk jak klasíckéj 6-ti válec...Jinak to mám v automatu, ale myslím, že by převodovka takto neklapala... nebo diferenciál... zdá se mi že to jde fakt z motoru...Dřív jsem ten zvuk nezpozoroval...
Díky za Vaše rady...


To by možná mohla být hardy spojka,pokud to slyšíš jakoby odspodu..Ale těžko říct..


A kde tu hardy spojku najdu na autě ?A měnil někdo olej v diferenciálu ? Jakéj oléj tam patří? Díky moc


Tak jsem měl zvedlé auto a točil jsem kolama a nic se nehučelo... řekl bych to že to může být ten vstřik
Hardy spojka je na kardanu u převodovky...ale to bys fakt musel slyšet jakoby zespodu[/quote]
Odpovědět