Zdravím už jsem trochu v koncích mám vážný problém a to ten že mi auto přestalo fungovat v servisu vyměnily benzínovou pumpu a nyní vše funguje ale točí do max 2500 ot. problém je ovšem v tom že moje auto nemá diagnostickou zásuvku )někdo odstříhl koncovky mám tedy dotaz kde přesně ta zásuvka má být a potom nemohla by ta závada být čidlem na vačce nebo klice? Serviskák mi řekl že bez diagnistiky se do toho nechce poušťet(aby mu nezbyly díly) a mě se nechce kupovat všechna čidla.
Raduz píše:Zdravím už jsem trochu v koncích mám vážný problém a to ten že mi auto přestalo fungovat v servisu vyměnily benzínovou pumpu a nyní vše funguje ale točí do max 2500 ot. problém je ovšem v tom že moje auto nemá diagnostickou zásuvku )někdo odstříhl koncovky mám tedy dotaz kde přesně ta zásuvka má být a potom nemohla by ta závada být čidlem na vačce nebo klice? Serviskák mi řekl že bez diagnistiky se do toho nechce poušťet(aby mu nezbyly díly) a mě se nechce kupovat všechna čidla.
Ta zasuvka ma byt bud pod kapotou pri motore, pri starsich modeloch a tusim od 10/2000 by mala byt pod volantom na lavo...
Ta stara je 20pin OBD -okruhla a novsia je takeho podlhovasteho lichobeznikoveho tvaru 16pin OBD II.
Pánové nemáte někdo schéma el. zapojení diagnostické zásuvky je to ta kulatá u motoru. Za měsíc a půl peripetií po různých servisech a neschopnosti opravy už nevím jak dál. asuto sice jede ale jen do 2500 ot/min
Raduz píše:Pánové nemáte někdo schéma el. zapojení diagnostické zásuvky je to ta kulatá u motoru. Za měsíc a půl peripetií po různých servisech a neschopnosti opravy už nevím jak dál. asuto sice jede ale jen do 2500 ot/min
napis presny rok vyroby a model, skusim mrknut vo WDS
schemu som nasiel, ale v nej su nadvaznosti na dalsie schemy a typy konektorov. No napis email, skusim daco poslat, aj ked najlepsie by bolo ak by si si to sam mrkol wo WDS. Je dostupne aj on-line, len si uz nepamatam link, je to tu niekde na fore.