Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 diagnostika

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Raduz
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: čtv 10.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1754

#1 Příspěvek od Raduz »

Zdravím už jsem trochu v koncích mám vážný problém a to ten že mi auto přestalo fungovat v servisu vyměnily benzínovou pumpu a nyní vše funguje ale točí do max 2500 ot. problém je ovšem v tom že moje auto nemá diagnostickou zásuvku )někdo odstříhl koncovky mám tedy dotaz kde přesně ta zásuvka má být a potom nemohla by ta závada být čidlem na vačce nebo klice? Serviskák mi řekl že bez diagnistiky se do toho nechce poušťet(aby mu nezbyly díly) a mě se nechce kupovat všechna čidla.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#2 Příspěvek od Maxiczech »

Co za idiota odstřihlo diag zásuvku? 8O
Nejdřív si jí tam nech z5 namontovat a poté bych řešil další.. :?
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#3 Příspěvek od airbone »

Raduz píše:Zdravím už jsem trochu v koncích mám vážný problém a to ten že mi auto přestalo fungovat v servisu vyměnily benzínovou pumpu a nyní vše funguje ale točí do max 2500 ot. problém je ovšem v tom že moje auto nemá diagnostickou zásuvku )někdo odstříhl koncovky mám tedy dotaz kde přesně ta zásuvka má být a potom nemohla by ta závada být čidlem na vačce nebo klice? Serviskák mi řekl že bez diagnistiky se do toho nechce poušťet(aby mu nezbyly díly) a mě se nechce kupovat všechna čidla.
Ta zasuvka ma byt bud pod kapotou pri motore, pri starsich modeloch a tusim od 10/2000 by mala byt pod volantom na lavo...
Ta stara je 20pin OBD -okruhla a novsia je takeho podlhovasteho lichobeznikoveho tvaru 16pin OBD II.
Raduz
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: čtv 10.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1754

#4 Příspěvek od Raduz »

Pánové nemáte někdo schéma el. zapojení diagnostické zásuvky je to ta kulatá u motoru. Za měsíc a půl peripetií po různých servisech a neschopnosti opravy už nevím jak dál. asuto sice jede ale jen do 2500 ot/min
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#5 Příspěvek od airbone »

Raduz píše:Pánové nemáte někdo schéma el. zapojení diagnostické zásuvky je to ta kulatá u motoru. Za měsíc a půl peripetií po různých servisech a neschopnosti opravy už nevím jak dál. asuto sice jede ale jen do 2500 ot/min
napis presny rok vyroby a model, skusim mrknut vo WDS
Raduz
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: čtv 10.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1754

#6 Příspěvek od Raduz »

tak je to prosinec 95 (jeden z prvních) je to 528i pokud by jsi chtěl mohu zaslat výrobní číslo
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#7 Příspěvek od airbone »

vecer kuknem do WDS ci to tam najdem
Raduz
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: čtv 10.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1754

#8 Příspěvek od Raduz »

ok díky
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#9 Příspěvek od airbone »

schemu som nasiel, ale v nej su nadvaznosti na dalsie schemy a typy konektorov. No napis email, skusim daco poslat, aj ked najlepsie by bolo ak by si si to sam mrkol wo WDS. Je dostupne aj on-line, len si uz nepamatam link, je to tu niekde na fore.
Odpovědět