Ještě dodávám,že já mám r.v.97 a on r.v.99.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rozdíl v rychlosti mezi dvěma 540iA e39
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dneska s kámošem prubnul na dálnici,jak nám to každýmu jede a musím konstatovat,bohužel,že mu to jede líp,až mě to zaráží??!Při 160km/h mi začne ujíždět,zkoušeli jsme oba režimi,jak D-čko,tak eS-ko,rozdíl je furt stejnej a když jsem přesedl do jeho káry,tak hned na začátku mi zarazil úplně jinej chod plynového pedálu.Jemu to reaguje okamžitě,kdežto mně v prodlevou a řekl bych docela výraznout.Takže se chci zeptat,jestli je možný,že je jinak nastavený plynový pedál,nebo něco v tý souvislosti,anebo je to dodrbaný třeba chipem.Jelikož jsem auto koupil před 3 roky už údajně chipnuté,majitel byl ale velice seriózní týpek,s autem jsem za celou tu dobu neměl v podstatě žádný problém!Budu rád za každou radu,v čem by mohlo bejt jádro pudla?? 
Ještě dodávám,že já mám r.v.97 a on r.v.99.
Ještě dodávám,že já mám r.v.97 a on r.v.99.
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Jako jak myslíš,půjčit orig. chip,každej to nemá běžně vypálený na CD-čku a navíc moc 540iA e39 zrovna taky nejezdí v mým okolí.Ale teda mám obavy,že to bude asi tím bůhvíjakým chipem,co tam mám.ten můj kámoš to chipnutý nemá,kupoval to v německu od soukromníka a ti se rádi při prodeji pochlubí,kdyby to měli nějak upravený.A myslíš,že v autoriz. servisu BMW by mohli poznat a případně přehrát zpátky orig. program do řídící jednotky?Helldiver píše:Neni nic jednoduchsie ako si od nejakeho dobraka na chvilku pozicat originalny chip a uvidis:)))
Stačí, aby měl nahranej jinej origo software v ŘJ a almaře a pojede to jinak. Nechat aktualizovat a uvidí se.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
No jako dost mě to štve.Ale tedy příjde mi to,že mi to jede furt stejně celou tu dobu,co to mám,váhu vzduchu bych asi poznal,to by muselo mít výkonostní propady v urč. otáčkách,výfuk mám dělaný úplně nový celonerez podle orig tlumiče,navíc průchozí,vzduch.filtr cca 2 týdny novej,takže leda lambda,ale nevím.No nejspíš to pořeší ta diagnostika,ale že i ten pedál má úplně jinej krok,fakt zvláštní??!dexter píše:Jestli tě to hodně štve,tak jeď na diagnostiku. Múže to být i lambda,váha,ucpaný filtr nebo taková prkotina.Přicpanej vejfuk a ták.Všechno tohle a hromada jiných věcí ti může ovlivnit výkon.
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
To se dá takhle aktualizovat?A máte někdo zkušenosti s Plzeňským servisem BMW na Rokycanský ul.,jaký jsou?Nerad bych to strkal někam,aby na to posílali učněVlasta píše:Stačí, aby měl nahranej jinej origo software v ŘJ a almaře a pojede to jinak. Nechat aktualizovat a uvidí se.
Aktualizovat se to dá, pokud tam už nemáš nejnovější sw. Navíc automatická převodovka si ukládá adaptační hodnoty, takže pokud koupíš auto po nějakým dědysovi, tak je dobrý nechat to v servisu zresetovat a zajet si to sám.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Mno koupil jsem to od týpka,kde on mněl M5-tku e39 a jeho manželka jezdila s touto 540-tkou e39,takže asi hodně lehká nohaVlasta píše:Aktualizovat se to dá, pokud tam už nemáš nejnovější sw. Navíc automatická převodovka si ukládá adaptační hodnoty, takže pokud koupíš auto po nějakým dědysovi, tak je dobrý nechat to v servisu zresetovat a zajet si to sám.
Jj Vlasto,taky jsem zpozoroval ,že se automat chová různě.Jednou jedu a řadí čepičářsky,tj. hodně dole cca při 1500 ot. až na 5ku.A někdy když mu "naložím " tak pak řadí kolem cca 3000 ot.Ze začátku mě to hodně znervoznovalo,že si automat dělá co chce,ale pak jsem si řekl,že to asi tak má být.
PP
E 39 540iA
PP
E 39 540iA
Vymazáním adaptací nic nezkazíš, akorát, že s tím musíš do servisu. Je lepší udělat to před nějakou delší cestou, protože jízdou po městě se to zase zkurwí. Druhá věc je, že bohužel ten pětikvalt má spoustu mušek a je pravda, že si chvilkama řadí, jak se mu zrovna chce. Každopádně mě se to tenkrát osvědčilo.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
můj osobní názor je že problém je v tvém dělaném nerezovém průchozím výfuku, u N/A motorů je třeba nějaký protitlak ve výfuku jinak dochází k úniku čerstvé směsi do výfuku v čase když se válec již plní a je zároveň ještě otevřen výfukový ventil, prostě je ve finále ve válci míň směsi a tudíž je menší výkon.
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
No tak s tím výfukem,dělal mi to chlápek,který dělá pro jednoho mýho kamaráda,co má servis.Jezdí mu tam hodně našlapaný káry a ten týpek mu dělal výfuky např. na F430,Mercedesy nejvyšší řady a dokonce i celý zadní tlumič na Maseratti MC12,to je kára za 30mega.Taky umí dělat nerezové laděné svody,takže předpokládám,že tomu krapet rozumí.Dával jsem za to 13tis.,takže žádná uni koncovka,je to přesně podle originálu.Měnil jsem to hlavně kvůli tomu,že ten můj původ.výf. už byl úplně sežranej.Navíc jak říkám,ten plyn.pedál mi jde furt stejně,jak před tím,tak po.Mno po diagnostice budu chytřejší.Fugo píše:můj osobní názor je že problém je v tvém dělaném nerezovém průchozím výfuku, u N/A motorů je třeba nějaký protitlak ve výfuku jinak dochází k úniku čerstvé směsi do výfuku v čase když se válec již plní a je zároveň ještě otevřen výfukový ventil, prostě je ve finále ve válci míň směsi a tudíž je menší výkon.
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
To si děláš srandu,né,že v r.v.97 e39 nejsou vanosy,ty už se flákaly do e36,takže to je dle mýho kravina.Ale s tím plyn.pedálem,na to se zeptám,to není tak od věciHyri píše:podla mna to bude tym ze ty nemas vanosy a on ma , ty mas mechanicky plyn a on ma elektronicky .... + nejake picovinky , ale chip na motoru ... +-0 na prevoddovke , akurat bude jinak radit ,ale na Sko to mas zastejno,
Udělání správného výfuku není o tom co ten člověk dělal a dělá a na jaký káry. Je to spousta testů na brzdě kde se zkouší zda je lepší to nebo to, což nelze udělat za 13tis kč. Něco jiného by ale bylo kdyby ten člověk dělal přesnou kopie (dle výkresu) takto odzkoušeného (odbržděného)výfuku.eric píše:
No tak s tím výfukem,dělal mi to chlápek,který dělá pro jednoho mýho kamaráda,co má servis.Jezdí mu tam hodně našlapaný káry a ten týpek mu dělal výfuky např. na F430,Mercedesy nejvyšší řady a dokonce i celý zadní tlumič na Maseratti MC12,to je kára za 30mega.Taky umí dělat nerezové laděné svody,takže předpokládám,že tomu krapet rozumí.Dával jsem za to 13tis.,takže žádná uni koncovka,je to přesně podle originálu.Měnil jsem to hlavně kvůli tomu,že ten můj původ.výf. už byl úplně sežranej.Navíc jak říkám,ten plyn.pedál mi jde furt stejně,jak před tím,tak po.Mno po diagnostice budu chytřejší.
