
Ještě dodávám,že já mám r.v.97 a on r.v.99.
Helldiver píše:Neni nic jednoduchsie ako si od nejakeho dobraka na chvilku pozicat originalny chip a uvidis:)))
dexter píše:Jestli tě to hodně štve,tak jeď na diagnostiku. Múže to být i lambda,váha,ucpaný filtr nebo taková prkotina.Přicpanej vejfuk a ták.Všechno tohle a hromada jiných věcí ti může ovlivnit výkon.
Vlasta píše:Stačí, aby měl nahranej jinej origo software v ŘJ a almaře a pojede to jinak. Nechat aktualizovat a uvidí se.
Vlasta píše:Aktualizovat se to dá, pokud tam už nemáš nejnovější sw. Navíc automatická převodovka si ukládá adaptační hodnoty, takže pokud koupíš auto po nějakým dědysovi, tak je dobrý nechat to v servisu zresetovat a zajet si to sám.
Fugo píše:můj osobní názor je že problém je v tvém dělaném nerezovém průchozím výfuku, u N/A motorů je třeba nějaký protitlak ve výfuku jinak dochází k úniku čerstvé směsi do výfuku v čase když se válec již plní a je zároveň ještě otevřen výfukový ventil, prostě je ve finále ve válci míň směsi a tudíž je menší výkon.
Hyri píše:podla mna to bude tym ze ty nemas vanosy a on ma , ty mas mechanicky plyn a on ma elektronicky .... + nejake picovinky , ale chip na motoru ... +-0 na prevoddovke , akurat bude jinak radit ,ale na Sko to mas zastejno,
eric píše:
No tak s tím výfukem,dělal mi to chlápek,který dělá pro jednoho mýho kamaráda,co má servis.Jezdí mu tam hodně našlapaný káry a ten týpek mu dělal výfuky např. na F430,Mercedesy nejvyšší řady a dokonce i celý zadní tlumič na Maseratti MC12,to je kára za 30mega.Taky umí dělat nerezové laděné svody,takže předpokládám,že tomu krapet rozumí.Dával jsem za to 13tis.,takže žádná uni koncovka,je to přesně podle originálu.Měnil jsem to hlavně kvůli tomu,že ten můj původ.výf. už byl úplně sežranej.Navíc jak říkám,ten plyn.pedál mi jde furt stejně,jak před tím,tak po.Mno po diagnostice budu chytřejší.