
Ještě dodávám,že já mám r.v.97 a on r.v.99.
Jako jak myslíš,půjčit orig. chip,každej to nemá běžně vypálený na CD-čku a navíc moc 540iA e39 zrovna taky nejezdí v mým okolí.Ale teda mám obavy,že to bude asi tím bůhvíjakým chipem,co tam mám.ten můj kámoš to chipnutý nemá,kupoval to v německu od soukromníka a ti se rádi při prodeji pochlubí,kdyby to měli nějak upravený.A myslíš,že v autoriz. servisu BMW by mohli poznat a případně přehrát zpátky orig. program do řídící jednotky?Helldiver píše:Neni nic jednoduchsie ako si od nejakeho dobraka na chvilku pozicat originalny chip a uvidis:)))
No jako dost mě to štve.Ale tedy příjde mi to,že mi to jede furt stejně celou tu dobu,co to mám,váhu vzduchu bych asi poznal,to by muselo mít výkonostní propady v urč. otáčkách,výfuk mám dělaný úplně nový celonerez podle orig tlumiče,navíc průchozí,vzduch.filtr cca 2 týdny novej,takže leda lambda,ale nevím.No nejspíš to pořeší ta diagnostika,ale že i ten pedál má úplně jinej krok,fakt zvláštní??!dexter píše:Jestli tě to hodně štve,tak jeď na diagnostiku. Múže to být i lambda,váha,ucpaný filtr nebo taková prkotina.Přicpanej vejfuk a ták.Všechno tohle a hromada jiných věcí ti může ovlivnit výkon.
To se dá takhle aktualizovat?A máte někdo zkušenosti s Plzeňským servisem BMW na Rokycanský ul.,jaký jsou?Nerad bych to strkal někam,aby na to posílali učněVlasta píše:Stačí, aby měl nahranej jinej origo software v ŘJ a almaře a pojede to jinak. Nechat aktualizovat a uvidí se.
Mno koupil jsem to od týpka,kde on mněl M5-tku e39 a jeho manželka jezdila s touto 540-tkou e39,takže asi hodně lehká nohaVlasta píše:Aktualizovat se to dá, pokud tam už nemáš nejnovější sw. Navíc automatická převodovka si ukládá adaptační hodnoty, takže pokud koupíš auto po nějakým dědysovi, tak je dobrý nechat to v servisu zresetovat a zajet si to sám.
No tak s tím výfukem,dělal mi to chlápek,který dělá pro jednoho mýho kamaráda,co má servis.Jezdí mu tam hodně našlapaný káry a ten týpek mu dělal výfuky např. na F430,Mercedesy nejvyšší řady a dokonce i celý zadní tlumič na Maseratti MC12,to je kára za 30mega.Taky umí dělat nerezové laděné svody,takže předpokládám,že tomu krapet rozumí.Dával jsem za to 13tis.,takže žádná uni koncovka,je to přesně podle originálu.Měnil jsem to hlavně kvůli tomu,že ten můj původ.výf. už byl úplně sežranej.Navíc jak říkám,ten plyn.pedál mi jde furt stejně,jak před tím,tak po.Mno po diagnostice budu chytřejší.Fugo píše:můj osobní názor je že problém je v tvém dělaném nerezovém průchozím výfuku, u N/A motorů je třeba nějaký protitlak ve výfuku jinak dochází k úniku čerstvé směsi do výfuku v čase když se válec již plní a je zároveň ještě otevřen výfukový ventil, prostě je ve finále ve válci míň směsi a tudíž je menší výkon.
To si děláš srandu,né,že v r.v.97 e39 nejsou vanosy,ty už se flákaly do e36,takže to je dle mýho kravina.Ale s tím plyn.pedálem,na to se zeptám,to není tak od věciHyri píše:podla mna to bude tym ze ty nemas vanosy a on ma , ty mas mechanicky plyn a on ma elektronicky .... + nejake picovinky , ale chip na motoru ... +-0 na prevoddovke , akurat bude jinak radit ,ale na Sko to mas zastejno,
Udělání správného výfuku není o tom co ten člověk dělal a dělá a na jaký káry. Je to spousta testů na brzdě kde se zkouší zda je lepší to nebo to, což nelze udělat za 13tis kč. Něco jiného by ale bylo kdyby ten člověk dělal přesnou kopie (dle výkresu) takto odzkoušeného (odbržděného)výfuku.eric píše:
No tak s tím výfukem,dělal mi to chlápek,který dělá pro jednoho mýho kamaráda,co má servis.Jezdí mu tam hodně našlapaný káry a ten týpek mu dělal výfuky např. na F430,Mercedesy nejvyšší řady a dokonce i celý zadní tlumič na Maseratti MC12,to je kára za 30mega.Taky umí dělat nerezové laděné svody,takže předpokládám,že tomu krapet rozumí.Dával jsem za to 13tis.,takže žádná uni koncovka,je to přesně podle originálu.Měnil jsem to hlavně kvůli tomu,že ten můj původ.výf. už byl úplně sežranej.Navíc jak říkám,ten plyn.pedál mi jde furt stejně,jak před tím,tak po.Mno po diagnostice budu chytřejší.