Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
odvzdušnění
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
Otevři odvzdušňovací šroub na tělese termostatu i na chladiči vedle vyrovnávací nádržky.
Otvorem vyrovnávací nádržky lij kapalinu tak dlouho,až je nádržka plná po okraj a chladící kapalina vytéká z odvzdušňováků.
Potom zavři odvzdušňováky a nastartuj.Po zahřátí zvyš otáčky tak na 2,5 až 3 tis (na minutu,dvě).Potom dolij kapalinu a zavři víčko.
Pokud bude stále zavzdušněn,tak si to ještě jednou opákni
Otvorem vyrovnávací nádržky lij kapalinu tak dlouho,až je nádržka plná po okraj a chladící kapalina vytéká z odvzdušňováků.
Potom zavři odvzdušňováky a nastartuj.Po zahřátí zvyš otáčky tak na 2,5 až 3 tis (na minutu,dvě).Potom dolij kapalinu a zavři víčko.
Pokud bude stále zavzdušněn,tak si to ještě jednou opákni

pak se jeste koukni jestli to ma okruh...tzn.kdyz odsroubujes vicko expanze a pridas tak na 2tisice musis videt curekkavanda píše:Otevři odvzdušňovací šroub na tělese termostatu i na chladiči vedle vyrovnávací nádržky.
Otvorem vyrovnávací nádržky lij kapalinu tak dlouho,až je nádržka plná po okraj a chladící kapalina vytéká z odvzdušňováků.
Potom zavři odvzdušňováky a nastartuj.Po zahřátí zvyš otáčky tak na 2,5 až 3 tis (na minutu,dvě).Potom dolij kapalinu a zavři víčko.
Pokud bude stále zavzdušněn,tak si to ještě jednou opákni
