Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
odvzdušnění
Otevři odvzdušňovací šroub na tělese termostatu i na chladiči vedle vyrovnávací nádržky.
Otvorem vyrovnávací nádržky lij kapalinu tak dlouho,až je nádržka plná po okraj a chladící kapalina vytéká z odvzdušňováků.
Potom zavři odvzdušňováky a nastartuj.Po zahřátí zvyš otáčky tak na 2,5 až 3 tis (na minutu,dvě).Potom dolij kapalinu a zavři víčko.
Pokud bude stále zavzdušněn,tak si to ještě jednou opákni
Otvorem vyrovnávací nádržky lij kapalinu tak dlouho,až je nádržka plná po okraj a chladící kapalina vytéká z odvzdušňováků.
Potom zavři odvzdušňováky a nastartuj.Po zahřátí zvyš otáčky tak na 2,5 až 3 tis (na minutu,dvě).Potom dolij kapalinu a zavři víčko.
Pokud bude stále zavzdušněn,tak si to ještě jednou opákni

kavanda píše:Otevři odvzdušňovací šroub na tělese termostatu i na chladiči vedle vyrovnávací nádržky.
Otvorem vyrovnávací nádržky lij kapalinu tak dlouho,až je nádržka plná po okraj a chladící kapalina vytéká z odvzdušňováků.
Potom zavři odvzdušňováky a nastartuj.Po zahřátí zvyš otáčky tak na 2,5 až 3 tis (na minutu,dvě).Potom dolij kapalinu a zavři víčko.
Pokud bude stále zavzdušněn,tak si to ještě jednou opákni
pak se jeste koukni jestli to ma okruh...tzn.kdyz odsroubujes vicko expanze a pridas tak na 2tisice musis videt curek
