Sjíždění pneu 540i E39
-
BMW-540iA
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 23.10.2007 00:00
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
JanK
- Registrovaný
- Příspěvky: 301
- Registrován: pon 30.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Zaza
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 12.08.2007 00:00
- Bydliště: Svitávka
-
Checker
- Registrovaný
- Příspěvky: 164
- Registrován: pát 24.02.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
-
Zaza
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 12.08.2007 00:00
- Bydliště: Svitávka
Hodnoty huštění jsem převzal od Dunlop na moje pneu SP Sport 2000.Ono lze i méně ,ale při 2.6 se mi začly sjíždět u předních venkovní kraje i po geometrii.Spotřeba byla také vyšší. Při zvýšení tlaku tyto problémy přestaly.Záleží také kolik lidí v autě pravidelně jezdí a jak se jezdí.Já mam nyní spotřebu průměr 11.2 l/100km ale jezdím hlavně sám a tak zadek jsem nastavil na 3.2.atm a předek 2.9atm.
-
Elektro
- Registrovaný
- Příspěvky: 327
- Registrován: úte 30.01.2007 01:00
-
gogoho
- Registrovaný
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř 22.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1902
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
Sjíždění vnitřků nemá s nafoukáním nic společnýho. Při podhuštěný gumě se sjíždí OBA kraje, při přehuštěný prostředek. Fakt je, že BMW na zadku odklony má, je to vidět i pouhým okem a pokud jsou tam nějaké 255-285 tak to musí být jednoznačně znát, guma se první sjede na vnitřkách ať chceš nebo ne. To sjíždění zadních pneu je prostě dáno šířkou a geometrií nápravy, doporučuju ještě jednou nechat zkontrolovat geometrii na odklon nebo nejlépe porovnat se stejným autem. Důležitá je i správná funkce nivoregulace pokud tam je a pokud tam není, pak unavenost pružin. Přeju hodně štěstí.
Mimochodem, jestli si někdo na jedenapůltunovým autě fouká 3.5 atmosféry, pak úplně popírá funkci pneu a jak tlumiče, tak svojí páteř zatěžuje každým vajglem. Co ušetří na spotřebě, to nasype do vymláceného podvozku. 2.3 - 2.5 jsou úplně optimální hodnoty, samozřejmě s narvaným autem vzadu víc.
Mimochodem, jestli si někdo na jedenapůltunovým autě fouká 3.5 atmosféry, pak úplně popírá funkci pneu a jak tlumiče, tak svojí páteř zatěžuje každým vajglem. Co ušetří na spotřebě, to nasype do vymláceného podvozku. 2.3 - 2.5 jsou úplně optimální hodnoty, samozřejmě s narvaným autem vzadu víc.
-
Zaza
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 12.08.2007 00:00
- Bydliště: Svitávka
Jezdil jsem na Pirelli 17 palců a hustil 2.6 a 2.6 byly dost tvrdé a přesto při vysoké rychlosti v zatáčce mi jakoby pružili do boku zadní kola.Po ojetí jsem dal Dunlopy a ty jsou celkově podstatně měkčí v bočním vedení a při mnou uvedeném huštění 3.2 vzadu již k tomuto jevu nedochází.Sjíždí se ideálně rovně.Tvrdost jízdy je naopak u Dunlopu podstatně měkčí.Žádné rázy a odskoky nemám.Pružiny mám skrácené o 2cm.Tlumiče nové .
-
kavanda
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
-
Zaza
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 12.08.2007 00:00
- Bydliště: Svitávka
