Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Naskakuje mi na automatu nouzový režim... E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Marten »

Když jedu libovolnou rychlostí ať pomalu klidně nebo rychle s kick downem, naskočí mi nouzový režim (ne vždy). Byl jsem v opravně kde se specializují jen na automaty a řekli mi, že to bude v elektrice automatu.
Poraďte co udělat. Už jsem prostříkal zásuvku dole na automatu a ráno vyčistil volič u řadící páky. Co dál?? :?:
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od kosa »

obávám se že se s tebou loučí, nic víc udělat nemůžeš, ta elektrika uvnitř je prevít
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Marten »

To bych opravdu byl nerad protože řadí slušně. Elektronika se dá přece opravit. Proč vyhazovat celou převodovku, když je v háji třeba jen nějakej ventil?? To tady tomu nikdo nerozumí???? :evil:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Marten »

To bas: díky za přízpěvek, ale tím jsem včera prolízal půl dne abych něco našel a nic.
Máš něco konkrétního co by mi pomohlo?
bas

#6 Příspěvek od bas »

Marten píše:To bas: díky za přízpěvek, ale tím jsem včera prolízal půl dne abych něco našel a nic.
Máš něco konkrétního co by mi pomohlo?
Asi predvcerom som pisal v inom vlakne, ze niekedy kontakty u rele sa opalia - rele nespina (riadnaca jednotka je bez stavy). Staci precinovat.
Potom by som precistil vsetky konektory, pises ze si uz nejake cistil, ale napr. u stredovej konzole (pred pakou) je jeden tlusty, asi 10-12 pinovy, ten by som tiez precistil a vobec vsetko co spaja prevodovku->paka->TCM

Ale predtym by som navstivil diagnostiku, ci neni nejaka konkretna zavada, napr. na ventile, to by diagnostika mohla zistit, az nie, tak by som zacal cistit tie konektory a pozrel sa do TCM ci tam neni opaleny nejaky kontakt napr. na napajani...
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Marten »

Na diagnostice jsem byl a neukázalo to žádnou konkrétní závadu (v paměti zůstalo jen že převodovka jela na náhradní režim).
Když jsem čistil volič u řadící páky, zdálo se mi, že jeden kontakt byl trochu odehnutý a ještě opotřebený.
Pak jsem ujel asi 40 km a zatím jelo vše v pohodě. Doufám, že to tak zůstane. Dneska to ještě prubnu. :?
bas

#8 Příspěvek od bas »

V samotnej prevodovke toho elektrickeho vela neni - ventily (solenoidy) a nejake cidla (otacok, teploty, ...), ked ti vypadne napr. solenoid, tak sa to musi zapisat do registra zavad (ktory pri diagnostike vlastne precitas). Ked tam nic nemas, tak to moze byt len nejaky blby kontakt - konektor alebo kabel (nalomeny...).

Cistil si aj volic E/S/M ?

http://www.nmia.com/~dgnrg/page_13.htm
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Marten »

Nějak mi začíná blbnout trojka, takže se pomalu chystám na druhou převodovku..... :cry:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od milo »

Marten píše:takže se pomalu chystám na druhou převodovku..... :cry:
s kterou te po par tisicich potka uplne to same ... "nova" prevodovka z vraku jsou vyhozene penize ...
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Zave »

milo píše:
Marten píše:takže se pomalu chystám na druhou převodovku..... :cry:
s kterou te po par tisicich potka uplne to same ... "nova" prevodovka z vraku jsou vyhozene penize ...
potvrzuji :)
viz 750i a GO automatu :)
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Marten »

Dal bych tam manuál, připadá mi že ten automat je na tom autě nejslabší článek. :?
Ptal jsem se na životnost automatu v servisu a bylo mi řečeno, že výrobce uvádí 150 tis. km.. To se mi zdá celkem málo.
Odpovědět