Poraďte co udělat. Už jsem prostříkal zásuvku dole na automatu a ráno vyčistil volič u řadící páky. Co dál??
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Naskakuje mi na automatu nouzový režim... E34
-
Marten
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Když jedu libovolnou rychlostí ať pomalu klidně nebo rychle s kick downem, naskočí mi nouzový režim (ne vždy). Byl jsem v opravně kde se specializují jen na automaty a řekli mi, že to bude v elektrice automatu.
Poraďte co udělat. Už jsem prostříkal zásuvku dole na automatu a ráno vyčistil volič u řadící páky. Co dál??
Poraďte co udělat. Už jsem prostříkal zásuvku dole na automatu a ráno vyčistil volič u řadící páky. Co dál??
-
bas
Asi predvcerom som pisal v inom vlakne, ze niekedy kontakty u rele sa opalia - rele nespina (riadnaca jednotka je bez stavy). Staci precinovat.Marten píše:To bas: díky za přízpěvek, ale tím jsem včera prolízal půl dne abych něco našel a nic.
Máš něco konkrétního co by mi pomohlo?
Potom by som precistil vsetky konektory, pises ze si uz nejake cistil, ale napr. u stredovej konzole (pred pakou) je jeden tlusty, asi 10-12 pinovy, ten by som tiez precistil a vobec vsetko co spaja prevodovku->paka->TCM
Ale predtym by som navstivil diagnostiku, ci neni nejaka konkretna zavada, napr. na ventile, to by diagnostika mohla zistit, az nie, tak by som zacal cistit tie konektory a pozrel sa do TCM ci tam neni opaleny nejaky kontakt napr. na napajani...
-
Marten
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Na diagnostice jsem byl a neukázalo to žádnou konkrétní závadu (v paměti zůstalo jen že převodovka jela na náhradní režim).
Když jsem čistil volič u řadící páky, zdálo se mi, že jeden kontakt byl trochu odehnutý a ještě opotřebený.
Pak jsem ujel asi 40 km a zatím jelo vše v pohodě. Doufám, že to tak zůstane. Dneska to ještě prubnu.
Když jsem čistil volič u řadící páky, zdálo se mi, že jeden kontakt byl trochu odehnutý a ještě opotřebený.
Pak jsem ujel asi 40 km a zatím jelo vše v pohodě. Doufám, že to tak zůstane. Dneska to ještě prubnu.
-
bas
V samotnej prevodovke toho elektrickeho vela neni - ventily (solenoidy) a nejake cidla (otacok, teploty, ...), ked ti vypadne napr. solenoid, tak sa to musi zapisat do registra zavad (ktory pri diagnostike vlastne precitas). Ked tam nic nemas, tak to moze byt len nejaky blby kontakt - konektor alebo kabel (nalomeny...).
Cistil si aj volic E/S/M ?
http://www.nmia.com/~dgnrg/page_13.htm
Cistil si aj volic E/S/M ?
http://www.nmia.com/~dgnrg/page_13.htm
