Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Cromoly píše:Jedna se o 330d 135 kW e46. Jo a jaky je jeji typovy oznaceni kdyby nekdo vedel, diky!
Tohle jsou tvoje hodnoty
330d 2926 99-03 135kw (184) / 4000 390NM / 1750 7,8 s 228 Km/h 7,3 l 6 válec / M57
Jo ja vim jaky hodnoty ma moje auto, ale zajima me jakej je Nm limit prevodovky... Vim ze ta sama se davala i do e39 a tam mela 410 Nm tak me zajima na kolik je konstruovana maximalne...
Bude to budto A5S360R nebo A5S390R, ale nevim jaka je v mym aute. am rok vyrovy 2/2003. Podle cisel jsem myslel ze to byly limity 360 a 390 Nm, ale v e39 byla ta sama a mela z tovarny 410 Nm takze to musi bejt vic...
Hm, tvoje otázka se nedá dost přesně zodpovědět. A pochybuju že to tato informace někdy opustila továrnu, maaximálně v dokumentaci pro hmologační úřad. Ovšem, vzhledem k tomu, že automobilové komponenty se navrhují s dosti vysokou bezpečností, tak kolem 4-8 (záleží na součásti), tak bych odhadoval maximální točivý moment pro rázové zatížení cca 2000Nm, pro cyklické zatěžování vzhledem k výrobní ceně cca 900Nm, je to ovšem jen odhad, proč to potřebuješ vědět, je to taková nicneříkající informace...
Holly píše:Hm, tvoje otázka se nedá dost přesně zodpovědět. A pochybuju že to tato informace někdy opustila továrnu, maaximálně v dokumentaci pro hmologační úřad. Ovšem, vzhledem k tomu, že automobilové komponenty se navrhují s dosti vysokou bezpečností, tak kolem 4-8 (záleží na součásti), tak bych odhadoval maximální točivý moment pro rázové zatížení cca 2000Nm, pro cyklické zatěžování vzhledem k výrobní ceně cca 900Nm, je to ovšem jen odhad, proč to potřebuješ vědět, je to taková nicneříkající informace...
Zajimalo me to z hlediska chipu a dlouhodobyho provozu s chipovanym autem...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
nejen z vlastni zkusenosti ale i ze zkusenosti okoli muzu potvrdit nekolika-lete bezproblemove uzivani manualni prevodovky pri hodnotach do 500Nm... spisi byva problem se spojkou, u automaticke prevodovky bych mel strach... oprava je velmi nakladna...
No ono taky záleží jak s tím bude jezdit.Pokud chce čip jen aby si zlepšil spodek,tak dejme tomu.Ale pokud na to někdo šlape,tak oddělá dvouhmotový setrvačník a ten není zrovna levný,tuším cca 20 tis.?
A o automatech jsem slyšel z více zdrojů,že jsou konstruované jen s malou rezervou,takže čip není dobrý nápad.