Jak poznam na kolik Nm je konstruovana moje prevodovka?
-
Cromoly
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Klubové ID: 1799
-
patriot
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Klubové ID: 1556
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
Cromoly
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Klubové ID: 1799
Jo ja vim jaky hodnoty ma moje auto, ale zajima me jakej je Nm limit prevodovky... Vim ze ta sama se davala i do e39 a tam mela 410 Nm tak me zajima na kolik je konstruovana maximalne...patriot píše:Tohle jsou tvoje hodnotyCromoly píše:Jedna se o 330d 135 kW e46. Jo a jaky je jeji typovy oznaceni kdyby nekdo vedel, diky!![]()
330d 2926 99-03 135kw (184) / 4000 390NM / 1750 7,8 s 228 Km/h 7,3 l 6 válec / M57
-
Cromoly
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Klubové ID: 1799
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
Holly
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Hm, tvoje otázka se nedá dost přesně zodpovědět. A pochybuju že to tato informace někdy opustila továrnu, maaximálně v dokumentaci pro hmologační úřad. Ovšem, vzhledem k tomu, že automobilové komponenty se navrhují s dosti vysokou bezpečností, tak kolem 4-8 (záleží na součásti), tak bych odhadoval maximální točivý moment pro rázové zatížení cca 2000Nm, pro cyklické zatěžování vzhledem k výrobní ceně cca 900Nm, je to ovšem jen odhad, proč to potřebuješ vědět, je to taková nicneříkající informace...
-
Cromoly
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Klubové ID: 1799
Zajimalo me to z hlediska chipu a dlouhodobyho provozu s chipovanym autem...Holly píše:Hm, tvoje otázka se nedá dost přesně zodpovědět. A pochybuju že to tato informace někdy opustila továrnu, maaximálně v dokumentaci pro hmologační úřad. Ovšem, vzhledem k tomu, že automobilové komponenty se navrhují s dosti vysokou bezpečností, tak kolem 4-8 (záleží na součásti), tak bych odhadoval maximální točivý moment pro rázové zatížení cca 2000Nm, pro cyklické zatěžování vzhledem k výrobní ceně cca 900Nm, je to ovšem jen odhad, proč to potřebuješ vědět, je to taková nicneříkající informace...
-
Holly
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
Cromoly
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Klubové ID: 1799
-
Becx
- Registrovaný
- Příspěvky: 1897
- Registrován: stř 09.03.2005 01:00
- Bydliště: Kroměříž
- Klubové ID: 1678
-
Rejchy
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
No ono taky záleží jak s tím bude jezdit.Pokud chce čip jen aby si zlepšil spodek,tak dejme tomu.Ale pokud na to někdo šlape,tak oddělá dvouhmotový setrvačník a ten není zrovna levný,tuším cca 20 tis.?
A o automatech jsem slyšel z více zdrojů,že jsou konstruované jen s malou rezervou,takže čip není dobrý nápad.
A o automatech jsem slyšel z více zdrojů,že jsou konstruované jen s malou rezervou,takže čip není dobrý nápad.
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
