Všem předem děkuju za rady

Tak hlavně ,když demontuješ termostat a jedeš bez něj ,tak se motor vaří vždy.U BMW jako u většiny aut je termostat dvoučinný,tudíž to pak nefunguje a voda se vaří i u zdravého systému!!!ryan píše:ahoj,dneska se mi přehřálo auto, vyndal jsem termostat,ale bohužel už bylo pozdě.. Je fouknutý i těsnění pod hlavou, auto se totiz hnedka začne hřát.. Tesnění mi přijde v sobotu, tak se chci zeptat, jestli tam nejsou někde nějaky špeky, co a jak a tak..
Všem předem děkuju za rady
Ale kdopak ti to povídal.To vůbec není podmínka.[/quote]libovka píše:...
Mirda328 píše:hele jak pise libovka urcite bych sel po vodni pumpe, termostat a co je dulezity zkontrolovat taky viscu zda spina vubec,ono kolikrat jedna vec napomuze druhy...
presne jak pise libovka auto nemusi vubec coudit bile pri praskle hlave , to je nesmysl kdyby kourilo bile bylo auto sturbem kde je vhaji ulozeni turba a hori olej.....ale to je jedno...
kazdopadne by to pri startu zahoupalo a mohlo by to kolisat na volnobeh, prtoze jeden valec by se chvili vezl, a mozna byti i lehce tlakovala banka po odvzdusneni, resp meodvzdusnil bys to.... taky to muzes mit jen blbe odvzdusnene, to taky kazdy neumi...ale co je dulezite vyndej svicky a podivej se na ne,bude omyta vodou to poznas, kdyz ne odpoj svazek s civkama a zatoc starterem vetsinou voda caka primo ze spalovaku ven ....
A to bylo nakonec špatným těsněním hlavy, nebo to čůralo přes gufero vodního čerpadla?libovka píše:Já tu minulý týden řešil 330XI.Pán to uvařil takže se rozpadlo to plastové tělo termostatu.Dal jsem nový termostat,pumpu a odvzdušnil.Stálo to tu hodinu nastartované,spínala vrtule auto topilo,zkrátka vše v poho.Pak jsem to jel projet a po 5 kilometrech svižné jízdy to přestalo topit a začalo vařit.Když jsem pak dolíval vodu tak jsem dolil 4 litry které motor polknul.Nicméně auto nezakouřilo bíle ani trochu a v oleji voda taky nebyla.
Ne né prasklou hlavu jsem jen označil za možnost, když to bíle kouří. To je zase jiná spojitost, jen chci upozornit, proč nejít do výměny těsnění hlavy. S prasklou hlavou přehřívání nemá z 90% nic společného, největší finta je v tom, že si člověk přesně musí odměřit kolik má nalít, nevím jestli u 2.0l má být odhadem 7.5l tak to tam naliju a vím, že je toho málo a chybí. Některé vozy mají dokonce s topením tři okruhy a pak se může ztrácet voda a odpařovat se jízdou. To se mi stalo několikrát a po výměně těsnění jsem odlil přesnou dávku dle technického popisu motoru a zbytek když nevlezl tak nechal v kufru a řekl majiteli ať pravidelně kontroluje vodu, protože chybí a musí ji dolít, jinak ji bude později dolívat pořád. V létě je to totiž oříšek spustit topení a zjistit zda-li to funguje perfektně. Další věc mě napadá, že do těch hadic pokud je možnost fouknout pod tlakem vodu, např. ze zahradní hadice, třeba bude ucpanej kanálek v některém nedostupném místě.Mirda328 píše:hele jak pise libovka urcite bych sel po vodni pumpe, termostat a co je dulezity zkontrolovat taky viscu zda spina vubec,ono kolikrat jedna vec napomuze druhy...
presne jak pise libovka auto nemusi vubec coudit bile pri praskle hlave , to je nesmysl kdyby kourilo bile bylo auto sturbem kde je vhaji ulozeni turba a hori olej.....ale to je jedno...
kazdopadne by to pri startu zahoupalo a mohlo by to kolisat na volnobeh, prtoze jeden valec by se chvili vezl, a mozna byti i lehce tlakovala banka po odvzdusneni, resp meodvzdusnil bys to.... taky to muzes mit jen blbe odvzdusnene, to taky kazdy neumi...ale co je dulezite vyndej svicky a podivej se na ne,bude omyta vodou to poznas, kdyz ne odpoj svazek s civkama a zatoc starterem vetsinou voda caka primo ze spalovaku ven ....