Všem předem děkuju za rady
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 320 výměna těsnění pod hlavou
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
a co takle cerpadlo chladici kapaliny?Tohle jsem uz zazil a bylo to cerpadlo.Z niceho nic se to zacalo prehrivat.....poznas cerpadlo tak, ze kdyz vysroubujes odvzdusnovak na chladici,nastartujes a NEBUDE-li se vzrustajicima otackama(malinko to proslapnout plyn) strikat voda,tak ti rucim, ze mas v kyblu cerpadlo.
-
koty
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned 29.03.2009 01:00
- Bydliště: Odolena Voda
- Klubové ID: 1943
- Kontaktovat uživatele:
kdyby to bylo čerpadlo tak se mu to bude vařit při vyších otáčkách na volnoběh to ještě uchladí mě se pumpa právě protáčela na ose měl jsem tam tu plastovou a stihl jsem jet ještě z práce dom ale bylo to strašný a vytáhl jsem to za 5 -12, málem mi ještě do bloku vlítl kus toho plastu a plastové lopatky se protáčely na ose jak ložisko
to má natuty termostat 
Tak hlavně ,když demontuješ termostat a jedeš bez něj ,tak se motor vaří vždy.U BMW jako u většiny aut je termostat dvoučinný,tudíž to pak nefunguje a voda se vaří i u zdravého systému!!!ryan píše:ahoj,dneska se mi přehřálo auto, vyndal jsem termostat,ale bohužel už bylo pozdě.. Je fouknutý i těsnění pod hlavou, auto se totiz hnedka začne hřát.. Tesnění mi přijde v sobotu, tak se chci zeptat, jestli tam nejsou někde nějaky špeky, co a jak a tak..
Všem předem děkuju za rady
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ale kdopak ti to povídal.To vůbec není podmínka.[/quote]libovka píše:...
Těsnění jsem měnil už několikrát, je to první po čem se de... bílé kouří? tak těsnění v horším případě hlava...(BMW sice jen jednou, ale co se naskytne)
To že je důvod přehřívání, to člověk nemusí řešit hned těsnění. Mimochodem, jestli člověk nezvládne pořádně vyřešit chladící okruh motoru, tak, no raději ani, prostě doufám že to nedělá u nějakýho známýho.
Není jednodušší si zjistit a přesně odměřit vodu kolik je tam třeba? pak jestli to čurká při šlapání po plynu, pak zkusit teplotu vody v chladiči, prostě né, rovnou měnit těsnění, a u řetězu je to fakt drbárna...
Já tu minulý týden řešil 330XI.Pán to uvařil takže se rozpadlo to plastové tělo termostatu.Dal jsem nový termostat,pumpu a odvzdušnil.Stálo to tu hodinu nastartované,spínala vrtule auto topilo,zkrátka vše v poho.Pak jsem to jel projet a po 5 kilometrech svižné jízdy to přestalo topit a začalo vařit.Když jsem pak dolíval vodu tak jsem dolil 4 litry které motor polknul.Nicméně auto nezakouřilo bíle ani trochu a v oleji voda taky nebyla.
hele jak pise libovka urcite bych sel po vodni pumpe, termostat a co je dulezity zkontrolovat taky viscu zda spina vubec,ono kolikrat jedna vec napomuze druhy...
presne jak pise libovka auto nemusi vubec coudit bile pri praskle hlave , to je nesmysl kdyby kourilo bile bylo auto sturbem kde je vhaji ulozeni turba a hori olej.....ale to je jedno...
kazdopadne by to pri startu zahoupalo a mohlo by to kolisat na volnobeh, prtoze jeden valec by se chvili vezl, a mozna byti i lehce tlakovala banka po odvzdusneni, resp meodvzdusnil bys to.... taky to muzes mit jen blbe odvzdusnene, to taky kazdy neumi...ale co je dulezite vyndej svicky a podivej se na ne,bude omyta vodou to poznas, kdyz ne odpoj svazek s civkama a zatoc starterem vetsinou voda caka primo ze spalovaku ven ....
presne jak pise libovka auto nemusi vubec coudit bile pri praskle hlave , to je nesmysl kdyby kourilo bile bylo auto sturbem kde je vhaji ulozeni turba a hori olej.....ale to je jedno...
kazdopadne by to pri startu zahoupalo a mohlo by to kolisat na volnobeh, prtoze jeden valec by se chvili vezl, a mozna byti i lehce tlakovala banka po odvzdusneni, resp meodvzdusnil bys to.... taky to muzes mit jen blbe odvzdusnene, to taky kazdy neumi...ale co je dulezite vyndej svicky a podivej se na ne,bude omyta vodou to poznas, kdyz ne odpoj svazek s civkama a zatoc starterem vetsinou voda caka primo ze spalovaku ven ....
Mirda328 píše:hele jak pise libovka urcite bych sel po vodni pumpe, termostat a co je dulezity zkontrolovat taky viscu zda spina vubec,ono kolikrat jedna vec napomuze druhy...
presne jak pise libovka auto nemusi vubec coudit bile pri praskle hlave , to je nesmysl kdyby kourilo bile bylo auto sturbem kde je vhaji ulozeni turba a hori olej.....ale to je jedno...
kazdopadne by to pri startu zahoupalo a mohlo by to kolisat na volnobeh, prtoze jeden valec by se chvili vezl, a mozna byti i lehce tlakovala banka po odvzdusneni, resp meodvzdusnil bys to.... taky to muzes mit jen blbe odvzdusnene, to taky kazdy neumi...ale co je dulezite vyndej svicky a podivej se na ne,bude omyta vodou to poznas, kdyz ne odpoj svazek s civkama a zatoc starterem vetsinou voda caka primo ze spalovaku ven ....
Si asi nikdy neviděl jak čoudí antifreeze při ruplý hlavě?
Pak tady piš ,že to je nesmysl.
no jo tak, kdyz tam budes mit freez a pozenes to nebo dlouho pojedes tak ano
tak ja tady obecne resim to co se deje po nastartovani a snazim se tomu clovickovi pomoct, je jasne ze kdyz to pozenes jak magor s "prasklou hlavou" tak to bude hulit, ale je rozdil praskla a praskla, ona to muze byt jen micro prasklina ktera se otevre az pri zahrati,ale muze to byt taky dira jak do pr....... a to pak kourit muze, zazil jsem to v zime ale v lete to poznas urcite hur, ale jak rika kdyz to bude hulit tak uz ten motor bude mlatit jak krava, ato uz bude mit po ventilech a mozna i ojnici
tak ja tady obecne resim to co se deje po nastartovani a snazim se tomu clovickovi pomoct, je jasne ze kdyz to pozenes jak magor s "prasklou hlavou" tak to bude hulit, ale je rozdil praskla a praskla, ona to muze byt jen micro prasklina ktera se otevre az pri zahrati,ale muze to byt taky dira jak do pr....... a to pak kourit muze, zazil jsem to v zime ale v lete to poznas urcite hur, ale jak rika kdyz to bude hulit tak uz ten motor bude mlatit jak krava, ato uz bude mit po ventilech a mozna i ojnici
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
A to bylo nakonec špatným těsněním hlavy, nebo to čůralo přes gufero vodního čerpadla?libovka píše:Já tu minulý týden řešil 330XI.Pán to uvařil takže se rozpadlo to plastové tělo termostatu.Dal jsem nový termostat,pumpu a odvzdušnil.Stálo to tu hodinu nastartované,spínala vrtule auto topilo,zkrátka vše v poho.Pak jsem to jel projet a po 5 kilometrech svižné jízdy to přestalo topit a začalo vařit.Když jsem pak dolíval vodu tak jsem dolil 4 litry které motor polknul.Nicméně auto nezakouřilo bíle ani trochu a v oleji voda taky nebyla.
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ne né prasklou hlavu jsem jen označil za možnost, když to bíle kouří. To je zase jiná spojitost, jen chci upozornit, proč nejít do výměny těsnění hlavy. S prasklou hlavou přehřívání nemá z 90% nic společného, největší finta je v tom, že si člověk přesně musí odměřit kolik má nalít, nevím jestli u 2.0l má být odhadem 7.5l tak to tam naliju a vím, že je toho málo a chybí. Některé vozy mají dokonce s topením tři okruhy a pak se může ztrácet voda a odpařovat se jízdou. To se mi stalo několikrát a po výměně těsnění jsem odlil přesnou dávku dle technického popisu motoru a zbytek když nevlezl tak nechal v kufru a řekl majiteli ať pravidelně kontroluje vodu, protože chybí a musí ji dolít, jinak ji bude později dolívat pořád. V létě je to totiž oříšek spustit topení a zjistit zda-li to funguje perfektně. Další věc mě napadá, že do těch hadic pokud je možnost fouknout pod tlakem vodu, např. ze zahradní hadice, třeba bude ucpanej kanálek v některém nedostupném místě.Mirda328 píše:hele jak pise libovka urcite bych sel po vodni pumpe, termostat a co je dulezity zkontrolovat taky viscu zda spina vubec,ono kolikrat jedna vec napomuze druhy...
presne jak pise libovka auto nemusi vubec coudit bile pri praskle hlave , to je nesmysl kdyby kourilo bile bylo auto sturbem kde je vhaji ulozeni turba a hori olej.....ale to je jedno...
kazdopadne by to pri startu zahoupalo a mohlo by to kolisat na volnobeh, prtoze jeden valec by se chvili vezl, a mozna byti i lehce tlakovala banka po odvzdusneni, resp meodvzdusnil bys to.... taky to muzes mit jen blbe odvzdusnene, to taky kazdy neumi...ale co je dulezite vyndej svicky a podivej se na ne,bude omyta vodou to poznas, kdyz ne odpoj svazek s civkama a zatoc starterem vetsinou voda caka primo ze spalovaku ven ....
