Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

k cemu je tohle?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#1 Příspěvek od Paavo »

Pokud by se nasel nekdo kdo umi nemecky a vyzna se v BMW bylo by to good.Tenhle bastl mam primo z Nemecka,jedna se o nejakej ventil kvuli E2 norme.Vic toho ale nevim.Diky

http://img196.imageshack.us/img196/9295/p1040973.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/8788/p1040974w.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/7692/p1040975v.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/2517/p1040976y.jpg
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00
Klubové ID: 1898

#2 Příspěvek od KAMIL740 »

taky sem to videl u kamrada na 525i touring a typek co to dovezl z dojce tak tvrdil ze to je kuli spotrebe nejakej ventil :D
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#3 Příspěvek od Kami1 »

egr?
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#4 Příspěvek od Paavo »

jeden typek zase rikal, ze to tam nema co delat,at to dam kamsi,takze nevim,no
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#5 Příspěvek od Kami1 »

mel ses ho zeptat, co to teda je,
podle obrazku to do vyfuku nejde, takze egr ne

http://www.aukro.cz/item672583406_venti ... _novy.html
asi nejaky smecko, co trochu ochuzuje smes

kam je to vsude pripojeny? pokud to preklenuje vahu, tak to muzes zkusit ucpat, melo by to zvysit vykon (a zvysit spotrebu, ale jestli je to sme, tak i snizit)
wacc
Registrovaný
Příspěvky: 875
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1576

#6 Příspěvek od wacc »

http://www.twintec.de/index.php?area=au ... ub=technik

Vytazek:
V nemecku se to hodne montuje kvuli nizsim danim (emise Euro1 -> Euro2).
Po studenem startu, kdy se do vzduchu dostava nejvetsi mnozstvi skodlivin, pridava vzduch a ochuzuje smes. Po urcite dobe (po dosazeni urcite provozni teploty) automaticky prestane ucinkovat.
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#7 Příspěvek od Paavo »

to Kami1:je to nabastleny primo do parohu sani nekde u vanosu(je tam do sani sroub->misto nej)dal to jde do nejaky rozbocky u palivovy listy,a vraci se to do ventilu,dalsi hadice jde primo z ventilu do parohu sani, jako ta prvni hadice.....

takze zkusim vyndat a uvidime
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#8 Příspěvek od Kami1 »

asi to snizuje tlak benalu v liste, regulator tlaku paliva byva normalne primo napojenej do sani,
zajimalo by me, jak to soudruzi z NDR udelali, aby to poznalo, ze je motor zahratej
nemecky bohuzel neumim, ale z myho auta by to slo taky ven
4am
Registrovaný
Příspěvky: 665
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: ML 35301
Klubové ID: 1373

#9 Příspěvek od 4am »

taky to mam v 530i (1988) a díky tomu mam euro2
e36p
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pon 19.07.2010 00:00
Bydliště: havířov

#10 Příspěvek od e36p »

taky to mam na moji m43.je to přimo z DE i s papirama doložene ale prd tomu rozumim.a je to namontovane na vzduchu. že by to zmněnilo EuroNormu na vyšši, jak píšete :?:
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#11 Příspěvek od Maysner »

taky jsem to mel v aute. udajne to nemci montuji, aby mohli dal do mest, kde maji ty emisni zony. bylo to napojeny jen na vzduchovy hadice a naka picovina namontovana na steftu u vika ventilu. vsechno jsem to vyhazel, motor beha jak ma, dal neresim
e36p
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pon 19.07.2010 00:00
Bydliště: havířov

#12 Příspěvek od e36p »

a co je nebo k čemu je ta mala pi... čidlo na ktere jsou dvě male hadičky jakoby přivod a odvod a je to vsunute nekde v tom vzduchovem okruhu,přiklad u moji m43 to bylo za motorem vzadu
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#13 Příspěvek od Maysner »

e36p píše:a co je nebo k čemu je ta mala pi... čidlo na ktere jsou dvě male hadičky jakoby přivod a odvod a je to vsunute nekde v tom vzduchovem okruhu,přiklad u moji m43 to bylo za motorem vzadu
nevim. mozna to nejak bere teplotu motoru. je to jen namontovany na nejakym steftu
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#14 Příspěvek od libovka »

Je to kvuli zvíšení euro normy.Přes tu věc (to čidlo) si to přisává vzduch a tím se snižují emise.
Uživatelský avatar
Zerro
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 31.03.2009 00:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 3040
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Zerro »

Poznal jste někdo nějakou změnu po tom co jste to s auta vyhodili, nebo jste to vubec neřešili? zajímá mě jestli se opravdu vypne po zahřatí motoru. Aby se nemohlo stát, že by twintec ochuzoval směs pořád....
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#16 Příspěvek od Foldas »

po zahřati už by to měla doregulovat lambda ktera při studenem startu ještě neměři
Odpovědět