Pokud by se nasel nekdo kdo umi nemecky a vyzna se v BMW bylo by to good.Tenhle bastl mam primo z Nemecka,jedna se o nejakej ventil kvuli E2 norme.Vic toho ale nevim.Diky
kam je to vsude pripojeny? pokud to preklenuje vahu, tak to muzes zkusit ucpat, melo by to zvysit vykon (a zvysit spotrebu, ale jestli je to sme, tak i snizit)
Vytazek:
V nemecku se to hodne montuje kvuli nizsim danim (emise Euro1 -> Euro2).
Po studenem startu, kdy se do vzduchu dostava nejvetsi mnozstvi skodlivin, pridava vzduch a ochuzuje smes. Po urcite dobe (po dosazeni urcite provozni teploty) automaticky prestane ucinkovat.
to Kami1:je to nabastleny primo do parohu sani nekde u vanosu(je tam do sani sroub->misto nej)dal to jde do nejaky rozbocky u palivovy listy,a vraci se to do ventilu,dalsi hadice jde primo z ventilu do parohu sani, jako ta prvni hadice.....
asi to snizuje tlak benalu v liste, regulator tlaku paliva byva normalne primo napojenej do sani,
zajimalo by me, jak to soudruzi z NDR udelali, aby to poznalo, ze je motor zahratej
nemecky bohuzel neumim, ale z myho auta by to slo taky ven
taky to mam na moji m43.je to přimo z DE i s papirama doložene ale prd tomu rozumim.a je to namontovane na vzduchu. že by to zmněnilo EuroNormu na vyšši, jak píšete
taky jsem to mel v aute. udajne to nemci montuji, aby mohli dal do mest, kde maji ty emisni zony. bylo to napojeny jen na vzduchovy hadice a naka picovina namontovana na steftu u vika ventilu. vsechno jsem to vyhazel, motor beha jak ma, dal neresim
a co je nebo k čemu je ta mala pi... čidlo na ktere jsou dvě male hadičky jakoby přivod a odvod a je to vsunute nekde v tom vzduchovem okruhu,přiklad u moji m43 to bylo za motorem vzadu
e36p píše:a co je nebo k čemu je ta mala pi... čidlo na ktere jsou dvě male hadičky jakoby přivod a odvod a je to vsunute nekde v tom vzduchovem okruhu,přiklad u moji m43 to bylo za motorem vzadu
nevim. mozna to nejak bere teplotu motoru. je to jen namontovany na nejakym steftu
Poznal jste někdo nějakou změnu po tom co jste to s auta vyhodili, nebo jste to vubec neřešili? zajímá mě jestli se opravdu vypne po zahřatí motoru. Aby se nemohlo stát, že by twintec ochuzoval směs pořád....