Tece mi nadrz
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
Dnes jsem natankoval plnou nadrz do E38 - 740i rv. 96 a zjistil ze mi kape pod auto benzin... Hmm mam ji vyrezlou uplne vlevo u sroubu kterym je uchycena
Bohuzel jak jsem to prohledaval odkud tece, tak se odloupl kousek rzi a zacal jemne crcet benzin. OK, benzin jsem vypustil na rampe do kanystru, ale co dal? Da se nadrz nejak opravit nebo se musi vymenit cela? Je stejna nadrz v predfaceliftu jako v pofaceliftu? Uvitam jakoukoli radu panove.
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
nádrž opravit lze pájením nebo lepením, pokud se dostaneš přesně k díře tak ji musíš pořádně očistit a pak to lze zalepit, lepil jsem takhle taky kdysi jednu, nechápu proč na BMW jsou nádrže plechové. Chce to dodržovat občasný nástřik spodku a když je auto odstavené na delší dobu (třeba přes celou zimu) tak zásadně s plnou nádrží.
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
normann
- Registrovaný
- Příspěvky: 465
- Registrován: pát 22.02.2008 01:00
- Bydliště: Blottendorf
To pájení je dost nebezpečné, dřív jsme to dělali tak, že po ostranění rzi z místa průsaku, jsme nádrž vypláchli vodou, napustili vodu asi tak do 4/5(záleží na tvaru nádrže) objemu nádrže, ucpali všechny vývody, otočili exponovaným místem nahoru, aby se kolem tohoto místa vytvořila vzduchová kapsa a velmi velmi opatrně letovali mosazí. V pohotovosti jsme měli dostatek hasební látky, mokré hadry a vše hořlavé z dosahu pryč. Nechali jsme to vychladnout a nádrž pořádně zbavili vody, po vylití důkladně vyfoukali ztlačeným vzduchem. Pak už jen antikorozní úprava dle vlastního uvážení a montáž zpět na dopravní prostředek. Já osobně bych volil tuto metodu, páč si myslím, že to umím opravit a zatím mám kde to dělat. Pokud bych neměl někde zrovna bezvadnou nádrž a kdyby ano, stejně bych tuto zaletoval, protože jeden nikdy neví, kdy a kde jí někde prodřu při couvání o kámen, nebo promáčknu o pařez, což už se mi u dvou BMW stalo.Fugo píše:nádrž opravit lze pájením nebo lepením, pokud se dostaneš přesně k díře tak ji musíš pořádně očistit a pak to lze zalepit, lepil jsem takhle taky kdysi jednu, nechápu proč na BMW jsou nádrže plechové. Chce to dodržovat občasný nástřik spodku a když je auto odstavené na delší dobu (třeba přes celou zimu) tak zásadně s plnou nádrží.
-
Helldiver
- Registrovaný
- Příspěvky: 871
- Registrován: pon 18.02.2008 01:00
-
Pejta-7er
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 06.11.2007 01:00
- Bydliště: Liberec
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
Pejta-7er
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 06.11.2007 01:00
- Bydliště: Liberec
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
Pejta-7er
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 06.11.2007 01:00
- Bydliště: Liberec
-
krakatit
- Registrovaný
- Příspěvky: 812
- Registrován: ned 16.01.2005 01:00
-
bunny
- Registrovaný
- Příspěvky: 56
- Registrován: pát 04.08.2006 00:00
- Bydliště: Dvůr Králové n/L
- Klubové ID: 734
-
Pejta-7er
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 06.11.2007 01:00
- Bydliště: Liberec
-
bmw528
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 31.07.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1210
zdravím letos jsem se pekloval s nádrží už dvakrát jednou,když začala kapat tak mě přesvědčili na vypuštění a zalepení lepidlem na železo - to vydrželo cca.3 týdny,kdy jsem znova dal plnou a znova kapala na stejném místě,pak mi poradili jednoho šikulu svářeče,tak jsem za ním zajel,nádrž nechal vyndat a nevím jak,ale zavařil to skvěle,ani nádrž nevyplachoval vodou,jen plastový koš na dně nádrže zamotal do mokrého hadru,aby se to nerozpustilo teplem,říkal,že to políval při sváření naftou...no nechápu to minulou nádrž u E28 jsem vařil u karosáře,byla vypláchnutá vodou,několikrát a při vaření do půlky vodou napuštěná a stějně ty výpary asi dvakrát bouchly...
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
normann
- Registrovaný
- Příspěvky: 465
- Registrován: pát 22.02.2008 01:00
- Bydliště: Blottendorf
No to se stává, že to někdy řachne.bmw528 píše:zdravím letos jsem se pekloval s nádrží už dvakrát jednou,když začala kapat tak mě přesvědčili na vypuštění a zalepení lepidlem na železo - to vydrželo cca.3 týdny,kdy jsem znova dal plnou a znova kapala na stejném místě,pak mi poradili jednoho šikulu svářeče,tak jsem za ním zajel,nádrž nechal vyndat a nevím jak,ale zavařil to skvěle,ani nádrž nevyplachoval vodou,jen plastový koš na dně nádrže zamotal do mokrého hadru,aby se to nerozpustilo teplem,říkal,že to políval při sváření naftou...no nechápu to minulou nádrž u E28 jsem vařil u karosáře,byla vypláchnutá vodou,několikrát a při vaření do půlky vodou napuštěná a stějně ty výpary asi dvakrát bouchly...
