
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Tece mi nadrz
Dnes jsem natankoval plnou nadrz do E38 - 740i rv. 96 a zjistil ze mi kape pod auto benzin... Hmm mam ji vyrezlou uplne vlevo u sroubu kterym je uchycena
Bohuzel jak jsem to prohledaval odkud tece, tak se odloupl kousek rzi a zacal jemne crcet benzin. OK, benzin jsem vypustil na rampe do kanystru, ale co dal? Da se nadrz nejak opravit nebo se musi vymenit cela? Je stejna nadrz v predfaceliftu jako v pofaceliftu? Uvitam jakoukoli radu panove.

nádrž opravit lze pájením nebo lepením, pokud se dostaneš přesně k díře tak ji musíš pořádně očistit a pak to lze zalepit, lepil jsem takhle taky kdysi jednu, nechápu proč na BMW jsou nádrže plechové. Chce to dodržovat občasný nástřik spodku a když je auto odstavené na delší dobu (třeba přes celou zimu) tak zásadně s plnou nádrží.
Fugo píše:nádrž opravit lze pájením nebo lepením, pokud se dostaneš přesně k díře tak ji musíš pořádně očistit a pak to lze zalepit, lepil jsem takhle taky kdysi jednu, nechápu proč na BMW jsou nádrže plechové. Chce to dodržovat občasný nástřik spodku a když je auto odstavené na delší dobu (třeba přes celou zimu) tak zásadně s plnou nádrží.
To pájení je dost nebezpečné, dřív jsme to dělali tak, že po ostranění rzi z místa průsaku, jsme nádrž vypláchli vodou, napustili vodu asi tak do 4/5(záleží na tvaru nádrže) objemu nádrže, ucpali všechny vývody, otočili exponovaným místem nahoru, aby se kolem tohoto místa vytvořila vzduchová kapsa a velmi velmi opatrně letovali mosazí. V pohotovosti jsme měli dostatek hasební látky, mokré hadry a vše hořlavé z dosahu pryč. Nechali jsme to vychladnout a nádrž pořádně zbavili vody, po vylití důkladně vyfoukali ztlačeným vzduchem. Pak už jen antikorozní úprava dle vlastního uvážení a montáž zpět na dopravní prostředek. Já osobně bych volil tuto metodu, páč si myslím, že to umím opravit a zatím mám kde to dělat. Pokud bych neměl někde zrovna bezvadnou nádrž a kdyby ano, stejně bych tuto zaletoval, protože jeden nikdy neví, kdy a kde jí někde prodřu při couvání o kámen, nebo promáčknu o pařez, což už se mi u dvou BMW stalo.

zdravím letos jsem se pekloval s nádrží už dvakrát jednou,když začala kapat tak mě přesvědčili na vypuštění a zalepení lepidlem na železo - to vydrželo cca.3 týdny,kdy jsem znova dal plnou a znova kapala na stejném místě,pak mi poradili jednoho šikulu svářeče,tak jsem za ním zajel,nádrž nechal vyndat a nevím jak,ale zavařil to skvěle,ani nádrž nevyplachoval vodou,jen plastový koš na dně nádrže zamotal do mokrého hadru,aby se to nerozpustilo teplem,říkal,že to políval při sváření naftou...no nechápu to minulou nádrž u E28 jsem vařil u karosáře,byla vypláchnutá vodou,několikrát a při vaření do půlky vodou napuštěná a stějně ty výpary asi dvakrát bouchly...
bmw528 píše:zdravím letos jsem se pekloval s nádrží už dvakrát jednou,když začala kapat tak mě přesvědčili na vypuštění a zalepení lepidlem na železo - to vydrželo cca.3 týdny,kdy jsem znova dal plnou a znova kapala na stejném místě,pak mi poradili jednoho šikulu svářeče,tak jsem za ním zajel,nádrž nechal vyndat a nevím jak,ale zavařil to skvěle,ani nádrž nevyplachoval vodou,jen plastový koš na dně nádrže zamotal do mokrého hadru,aby se to nerozpustilo teplem,říkal,že to políval při sváření naftou...no nechápu to minulou nádrž u E28 jsem vařil u karosáře,byla vypláchnutá vodou,několikrát a při vaření do půlky vodou napuštěná a stějně ty výpary asi dvakrát bouchly...
No to se stává, že to někdy řachne.
