no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar
Fugo píše:no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar
takže čím větší podtlak v sání tím menší tlak na liště..? já měl za to, že ten tlak by měl být pořád stejný
přesně tak, jakmile se začne klapka otvírat podtlak se bude zmenšovat a tlak na lištěstoupat až k těm 3.5bar, a u turbo benzinových motorů bude při plnícím tlaku ještě stoupat kupř. 3.5bar tlak regulátoru + 1bar plnící tlak a na liště bude 4.5bar, tento systém se používá pro lepší regulaci směsi.
Fugo píše:přesně tak, jakmile se začne klapka otvírat podtlak se bude zmenšovat a tlak na lištěstoupat až k těm 3.5bar, a u turbo benzinových motorů bude při plnícím tlaku ještě stoupat kupř. 3.5bar tlak regulátoru + 1bar plnící tlak a na liště bude 4.5bar, tento systém se používá pro lepší regulaci směsi.
v tom případě mám asi něco špatně.. ještě to zkusím přeměřit ve zvýšených otáčkách zda se honota tlaku bude měnit..