E38 tlak na vstřikovací liště
-
Smet
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 09.04.2006 00:00
- Bydliště: Praha/okr.Litoměřice
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
Maslista
- Registrovaný
- Příspěvky: 706
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
-
Maslista
- Registrovaný
- Příspěvky: 706
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
tak koukám, že to mám jiné viz odkaz pozice 18 to je ten ventilek kterým se ten tlak dá změřit..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
-
Smet
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 09.04.2006 00:00
- Bydliště: Praha/okr.Litoměřice
-
Maslista
- Registrovaný
- Příspěvky: 706
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar
-
Maslista
- Registrovaný
- Příspěvky: 706
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
takže čím větší podtlak v sání tím menší tlak na liště..? já měl za to, že ten tlak by měl být pořád stejnýFugo píše:no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
Maslista
- Registrovaný
- Příspěvky: 706
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
v tom případě mám asi něco špatně.. ještě to zkusím přeměřit ve zvýšených otáčkách zda se honota tlaku bude měnit..Fugo píše:přesně tak, jakmile se začne klapka otvírat podtlak se bude zmenšovat a tlak na lištěstoupat až k těm 3.5bar, a u turbo benzinových motorů bude při plnícím tlaku ještě stoupat kupř. 3.5bar tlak regulátoru + 1bar plnící tlak a na liště bude 4.5bar, tento systém se používá pro lepší regulaci směsi.
