Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E38 tlak na vstřikovací liště

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#1 Příspěvek od Smet »

ahoj mam nějaké problémy s E38 2,8i neví někdo jaky má být tlak ve vstřik.liště je tam místo ke změření... díky
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

teoreticky mezi 2.5-3.0 bar mělo by to být vyraženo na regulátoru, na změření budeš potřebovat sundat hadici (přívodní) a dát tam téčko.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#3 Příspěvek od Maslista »

m52 má na liště ventilek podobný tomu co je na kolech.. stačí sundat krycí plast z vrchu.. :wink: já mám tlak nějakých 250kpa
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od hoboj »

Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#5 Příspěvek od Maslista »

tak koukám, že to mám jiné viz odkaz pozice 18 to je ten ventilek kterým se ten tlak dá změřit..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#6 Příspěvek od Smet »

jojo díky kluci ventilek jsem našel hned měl jsem předtím 2,5 M50 a proto mě praštil hned do očí šlo mi o ten tlak zítra to testnu :)
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#7 Příspěvek od Maslista »

Maslista píše:m52 má na liště ventilek podobný tomu co je na kolech.. stačí sundat krycí plast z vrchu.. :wink: já mám tlak nějakých 250kpa
tak se musím opravit.. udělal jsem kontrolní měření a výsledek je 3,5bar což odpovídá tomu co je vyražené na regulátoru.. (měřeno na volnoběh)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#9 Příspěvek od Maslista »

Fugo píše:no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar
takže čím větší podtlak v sání tím menší tlak na liště..? já měl za to, že ten tlak by měl být pořád stejný :?:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#10 Příspěvek od Fugo »

přesně tak, jakmile se začne klapka otvírat podtlak se bude zmenšovat a tlak na lištěstoupat až k těm 3.5bar, a u turbo benzinových motorů bude při plnícím tlaku ještě stoupat kupř. 3.5bar tlak regulátoru + 1bar plnící tlak a na liště bude 4.5bar, tento systém se používá pro lepší regulaci směsi.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#11 Příspěvek od Maslista »

Fugo píše:přesně tak, jakmile se začne klapka otvírat podtlak se bude zmenšovat a tlak na lištěstoupat až k těm 3.5bar, a u turbo benzinových motorů bude při plnícím tlaku ještě stoupat kupř. 3.5bar tlak regulátoru + 1bar plnící tlak a na liště bude 4.5bar, tento systém se používá pro lepší regulaci směsi.
v tom případě mám asi něco špatně.. ještě to zkusím přeměřit ve zvýšených otáčkách zda se honota tlaku bude měnit.. :?:
Odpovědět