Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nedrzi volnobeh e32

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#1 Příspěvek od Radek »

Mam problem u e32 735 (s EML) s volnobehem. Za studena to absolutne nedrzi volnobeh a auto chcipa, po ohrati uz je vse skoro v poradku, jen se mi zda stale celkem nizko cca 600otacek. Zkousel jsem menit vsechny tri cidla na vodu, menil jsem i klapku a vahu vzduchu,ale beze zmeny. Nenapada vas jeste neco? Diky Radek
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#2 Příspěvek od DOEMIXXX »

sice picovina, ale neni to treba svickama nebo "povolenej" kabel od volnobehu..?
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od hoboj »

Tento problém mám ted u 750 s jedním motorem a tipuji to na víčko rozdělovače. Studené se orosí a VN si potom běhá jak chce. Po odhřátí se vlhkost odpaří a VN se uklidní. Ale bohužel nemám kde sehnat víčko na odskoušení této teorie.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#4 Příspěvek od Radek »

jeste jsem zapomel dodat, ze na LPG je volnobeh i za studena v poradku...
Lucas87
Registrovaný
Příspěvky: 451
Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1870
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Lucas87 »

Radek píše:jeste jsem zapomel dodat, ze na LPG je volnobeh i za studena v poradku...
Co volnobezny ventil???muze to byt tim??nevim
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#6 Příspěvek od bmwfil »

Tak zkus volnoběh nastavit tak na 750 ot. Teda jestli to jde (ja jsem si to tak delal na E30).
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#7 Příspěvek od Radek »

Lucas87 píše:
Radek píše:jeste jsem zapomel dodat, ze na LPG je volnobeh i za studena v poradku...
Co volnobezny ventil???muze to byt tim??nevim
EML volnobezny ventil nema

BMWfil: bohuzel to nejde

Jinak jsem vymenil svicky a stale stejne :?
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#8 Příspěvek od danulah »

hoboj píše:Tento problém mám ted u 750 s jedním motorem a tipuji to na víčko rozdělovače. Studené se orosí a VN si potom běhá jak chce. Po odhřátí se vlhkost odpaří a VN se uklidní. Ale bohužel nemám kde sehnat víčko na odskoušení této teorie.
Souhlasím s tebou,na mě 750 mám ten sam problém,měněny jak svíčky,vstřiky,fitry,váhy,vše přeměřeno a opravdu to poukazuje na víko,kde sehnat a za kolik???
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od milo »

lambda?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#10 Příspěvek od Fugo »

tohle víčko rozdělovače dělá BOSCH a ještě jedna firma na kterou si momentálně nevzpomenu (dodává taky přímo BMW), měl jsem před lety štěstí a koupil 2ks víčka a jedno stálo max do litru, běžná cena je někde kolem 1700kč, jinak pasuje tam také z Renault 25,Espace atd z V6 motory kde bylo použito elektronické vstřokování paliva, jen nesedí číslování válců.
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#11 Příspěvek od danulah »

milo píše:lambda?
Proměřena,vše Ok,i záměna konektrů z jedné na druhou......
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od hoboj »

takže to víčkem není
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#13 Příspěvek od danulah »

hoboj píše:takže to víčkem není
Tak čím???Nějaký konkrétní názor........
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od milo »

danulah píše:
milo píše:lambda?
Proměřena,vše Ok,i záměna konektrů z jedné na druhou......
promerena = osciloskopem nebo jenom multimetrem?
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#15 Příspěvek od danulah »

milo píše:
danulah píše:
milo píše:lambda?
Proměřena,vše Ok,i záměna konektrů z jedné na druhou......
promerena = osciloskopem nebo jenom multimetrem?
jen mutimetrem a na diagnostice a vycteni pameti zavad žádná chyba
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#16 Příspěvek od Fugo »

Všeobecně pokud diagnostika nic nehlásí je třeba jít po těch věcech co ani hlásit nemůže.

Vysoké napětí ,včetně vysokonapětové části zap. cívky a pak až po svíčku.
Palivová soustava od nádrže přes pumpu, vstřikovací lištu a vstřiky (nemusí dávat stejné množství paliva).
Netěsnosti v sání za MAF senzorem.
Celkový stav motoru- změřit kompresní tlaky.
Odpovědět