Nedrzi volnobeh e32
-
Radek
- Registrovaný
- Příspěvky: 593
- Registrován: pon 26.05.2003 00:00
Mam problem u e32 735 (s EML) s volnobehem. Za studena to absolutne nedrzi volnobeh a auto chcipa, po ohrati uz je vse skoro v poradku, jen se mi zda stale celkem nizko cca 600otacek. Zkousel jsem menit vsechny tri cidla na vodu, menil jsem i klapku a vahu vzduchu,ale beze zmeny. Nenapada vas jeste neco? Diky Radek
-
DOEMIXXX
- Registrovaný
- Příspěvky: 5775
- Registrován: úte 21.02.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Klubové ID: 881
-
hoboj
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Radek
- Registrovaný
- Příspěvky: 593
- Registrován: pon 26.05.2003 00:00
-
Lucas87
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1870
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
-
Radek
- Registrovaný
- Příspěvky: 593
- Registrován: pon 26.05.2003 00:00
-
danulah
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 25.04.2005 00:00
- Bydliště: Frenstat
Souhlasím s tebou,na mě 750 mám ten sam problém,měněny jak svíčky,vstřiky,fitry,váhy,vše přeměřeno a opravdu to poukazuje na víko,kde sehnat a za kolik???hoboj píše:Tento problém mám ted u 750 s jedním motorem a tipuji to na víčko rozdělovače. Studené se orosí a VN si potom běhá jak chce. Po odhřátí se vlhkost odpaří a VN se uklidní. Ale bohužel nemám kde sehnat víčko na odskoušení této teorie.
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
tohle víčko rozdělovače dělá BOSCH a ještě jedna firma na kterou si momentálně nevzpomenu (dodává taky přímo BMW), měl jsem před lety štěstí a koupil 2ks víčka a jedno stálo max do litru, běžná cena je někde kolem 1700kč, jinak pasuje tam také z Renault 25,Espace atd z V6 motory kde bylo použito elektronické vstřokování paliva, jen nesedí číslování válců.
-
danulah
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 25.04.2005 00:00
- Bydliště: Frenstat
-
hoboj
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
danulah
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 25.04.2005 00:00
- Bydliště: Frenstat
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
danulah
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 25.04.2005 00:00
- Bydliště: Frenstat
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
Všeobecně pokud diagnostika nic nehlásí je třeba jít po těch věcech co ani hlásit nemůže.
Vysoké napětí ,včetně vysokonapětové části zap. cívky a pak až po svíčku.
Palivová soustava od nádrže přes pumpu, vstřikovací lištu a vstřiky (nemusí dávat stejné množství paliva).
Netěsnosti v sání za MAF senzorem.
Celkový stav motoru- změřit kompresní tlaky.
Vysoké napětí ,včetně vysokonapětové části zap. cívky a pak až po svíčku.
Palivová soustava od nádrže přes pumpu, vstřikovací lištu a vstřiky (nemusí dávat stejné množství paliva).
Netěsnosti v sání za MAF senzorem.
Celkový stav motoru- změřit kompresní tlaky.
