Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Test BMW X3 a AUDI Q5

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#1 Příspěvek od GG »

Jeden supr test jak "ne"funguje quattro u AUDI :mad: a jak u BMW X3 :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Ivo »

A pak si kupte paraolimpijádu :-)
farel
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pon 28.09.2009 00:00
Bydliště: Sever.Morava

#3 Příspěvek od farel »

Slečna audi je moc bachratá tak nevyleze na kopec.Ale je to teda mazec.
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#4 Příspěvek od Zdenal »

Tak to je pecka !!!

Nemám moc rád Audiny, takže velice příjemný výsledek a ještě příjemnější pro BMW. :lol:
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mike-ee »

Vím že už se to tady řešilo pár krát, že v nějaké verzi quattra, nejspíše tedy i toho použitého v testu, když zůstanou oba dva zadní kola na kluzkém povrchu tak na rozjezd je to konečná. Ale tohle je ojedinělá situace a za jízdy quattro funguje taktéž na výbornou. Ale tyhle testy jsou pro nás na oko velmi příjemné :twisted:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

a neni ta Q5 nakonec jenom předokolka ? :twisted: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#7 Příspěvek od Zdenal »

Když použiju to co mám na krku, tak mě napadá, že kdyby to byla předokolka, tak se nedostane přes překážku předníma kolama :D :D

Jestli jsou obě přední nebo obě zadní na ledu by mělo být u 4x4 jedno, musí se z toho dostat nebo je na hov..
Stává se to běžně, zastavíš na světlech a zadní máš na ledu a rozjíždíš se do kopce.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mike-ee »

Musí nebo taky ne, na youtube najdeš hodně videí kde najdeš Quattro v Audi a se zadními koly ve vzduchu na zvedáku či na válcích, kde auto sebou skoro ani necukne. Nevím kde už byl ten problém ale válce jsou vlastně umělé vytvořená simulace a podle mně tak dokonalého prokluzu bys na ledě, který najdeš na vozovce nedosáhl, mně se tedy ještě nestalo že bych se někde s RWD E90 na světlech nerozjel, ikdyž vzpomínám že jsem jednou do kopce odjížděl tak tempem metr za 4 sekundy ale stejně sem se rozjel. Podle mně by audi se zadními koly na ledu sebou pomaličku cukalo a tu zprávu předtím bych formuloval spíš na ty válečky. Protože podle mně je to ne úplně reálná simulace. Omlouvám se za předešlý post, kde jsem uváděl zadní kola na kluzkém povrchu, řekl bych spíš že na těch válcích je trošku jiná fyzika.
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#9 Příspěvek od GG »

Je pravda, že jde o simulaci. Ale v reálu může stejná situace nastat. Problém bych viděl asi v nastavení elektroniky pohonu 4x4. Težko říci, jak by se choval předchozí model X3.
Odpovědět