


MattyX píše:to bych nerešil asi ani takovou spotřebu olejelepsi nez kdyby se to nemazalo , mozna jenom koukni jestli se ti nekde nerosi nejaky tesneni kde by se to mohlo stracet trebas taky
koukni do ETK co stoji vybrusovej pist a nejaka generalka te prejde
kovana druhovyroba ale vyjde o hodne lip imho
poptam se kamose co mu to bere po generalce tedka
![]()
Přesně tak. Je to způsobeno tím, že jsou zavřené klapky a tím vzniká velký podtlak ve spalovacích prostorách a začne se nasávat olej přes kroužky z klikového prostoru a po přídání plynu ten nahromaděný olej vylítne ven výfukem.Hanz píše:jako Speedy, pripadne delsi sjezd z kopce pri brzdeni motorem, pri naslednem pridani plynu to zahuli
Speedy píše:Mrkni do toho sani, jak pise Hanz. Pokud je tam olej, jde vrchme pres gufera ventilu nebo krouzky. Jeslti to zere olej se da nekdy poznat i tak, ze roztocis dvojku do plna a prudce uberes. Pokud vylitne modry oblacek, je to jasny a jde to krouzkama do sani. Jo a tohle nejlepe za jizdy, na miste ten motor nezatizis jako na silnici.
S62 je tím známá, že papá olej. Je to dáno tím že ten motor je většinou dost opotřebenej=moc dlouho jako novej nevydrží. Chce to překroužkovat písty, tudy to nejvíc utíká asi.burner píše:No,nevim jak komu.Ale mě S62 olej nepapá ale přímo chlastá!Meda píše:Ani M5 E39 by nemela papat olej?Nechce se mi do toho lejt nějaký ty rádoby přípravky na tento problém ale dost me to vadí pořád řešit jestli mám u sebe olej...Ale asi je to u M5 normální...