Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kolik vám bere oleje s50b30/32
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
Strašně mě znervózňuje, že si moje 3.2jka veme cca 0.8-1l na 3000km, řekněmě tedy 3deci na 1000km. Nebyl sem na to u bejvalý M52jky zvyklej
Občas jí dám za uši, má nalítáno 160k km, fajn beru že tam nějaká spotřeba bejt musí, je to mko a kva kva kva, ale kua 2-3dc na 1000 km, jak moc je to v prdeli?
Furt harašuju, že bych udělal GOčko, ale aby to zas nebylo horší než lepší, kor když bych v tom lítal za takový prachy. Kde většinou tady u těch motorů bejvá problém, kroužky, ventily, gufera...? Vim, že je víc možností, co je ale nejpravděpodobnější a zajímá mě, jak sou na tom ostatní motory
Nic sem tady nenašel.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
to bych nerešil asi ani takovou spotřebu oleje
lepsi nez kdyby se to nemazalo , mozna jenom koukni jestli se ti nekde nerosi nejaky tesneni kde by se to mohlo stracet trebas taky
koukni do ETK co stoji vybrusovej pist a nejaka generalka te prejde
kovana druhovyroba ale vyjde o hodne lip imho
poptam se kamose co mu to bere po generalce tedka

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
MattyX píše:to bych nerešil asi ani takovou spotřebu olejelepsi nez kdyby se to nemazalo , mozna jenom koukni jestli se ti nekde nerosi nejaky tesneni kde by se to mohlo stracet trebas taky
koukni do ETK co stoji vybrusovej pist a nejaka generalka te prejde
kovana druhovyroba ale vyjde o hodne lip imho
poptam se kamose co mu to bere po generalce tedka
![]()
Vim že to je cca kilo
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no me trebas rosilo viko ventilu a myslim si ze za tu dobu to udelalo ten efekt jako kdybych blok vylil tak pul litra oleje (M20 - litinapower
)
btw : vybrusový kovaný pisty se daji sehnat na ebay za 1300E všech šest (limitovany jsou 1100koni 12 000rpm
) ale todle je ukvapený řešit podle mě 
btw : vybrusový kovaný pisty se daji sehnat na ebay za 1300E všech šest (limitovany jsou 1100koni 12 000rpm
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
u mna tiez nebadam ziadny ubytok oleja. V-TEC Hondy hodne majitelov tvrdi ze 0?5-1l oleja na 1tis km je v pohode hlavne u Intery Type R a Accorda type R. Podla mna to uplne v pohode neni ani tam lebo su ITR ktore neberu skoro nic, ale zas tie co beru chodia normalne aj dost dlho dokazu vydrzat. U M-ka to bude podobne. este by som skontroloval odvetranie bloku motora. Spalovany olej ma tu nevyhodu ze karbonuje a karbon ako znamo je tvrdy-takze z dlhodobeho hladiska to zvysuje opotrebenie. Caste vymeny kvalitneho oleja (TWS, VR1...?) by to mali redukovat na minimum. zatial by som to urcite neriesil rozoberanim motora - max skontrolovat ci su kompresie zhodne na vsetkych valcoch - ak by bola co i len jedna horsia o viac ako 10% tak treba skusit uvolnit kruzky a zacat uvazovat az potom co dalej. lebo ina kompresia na jednom valci nerovnomerne zatazuje kluku a loziska...dosledky si mozno domysliet
S50b30 100-145tis km nebrala ani deci mezi 10tis výměnou, výměn si to těsnění pod vikem (už jen kvůli riziku zahoreni, teče to hned nad svody) a zkontroluj přepad ventil na bloku (je to tady řešeny někde niž i s obrázky)+sundej gum hadici sani a mrkni jestli tam není hodně oleje od kliky pred natrubkama v komoře...
“Ability is what you're capable of doing.”
Mrkni do toho sani, jak pise Hanz. Pokud je tam olej, jde vrchme pres gufera ventilu nebo krouzky. Jeslti to zere olej se da nekdy poznat i tak, ze roztocis dvojku do plna a prudce uberes. Pokud vylitne modry oblacek, je to jasny a jde to krouzkama do sani. Jo a tohle nejlepe za jizdy, na miste ten motor nezatizis jako na silnici.
Přesně tak. Je to způsobeno tím, že jsou zavřené klapky a tím vzniká velký podtlak ve spalovacích prostorách a začne se nasávat olej přes kroužky z klikového prostoru a po přídání plynu ten nahromaděný olej vylítne ven výfukem.Hanz píše:jako Speedy, pripadne delsi sjezd z kopce pri brzdeni motorem, pri naslednem pridani plynu to zahuli
Třeba kovaný motory, než se zahřejou a vymezí se vůle, tak žerou olej jako blázen.
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
Speedy píše:Mrkni do toho sani, jak pise Hanz. Pokud je tam olej, jde vrchme pres gufera ventilu nebo krouzky. Jeslti to zere olej se da nekdy poznat i tak, ze roztocis dvojku do plna a prudce uberes. Pokud vylitne modry oblacek, je to jasny a jde to krouzkama do sani. Jo a tohle nejlepe za jizdy, na miste ten motor nezatizis jako na silnici.
Dneska sem to zkoušel a z motoru toho moc nešlo, ale foukal zasranej vítr, tak nevim. Jakej vliv na to maj nový katy? Předpokládám, že když se bude někde pálit olej, tak to ani nový katy nepochytaj a modrej kouř pude z laufu stejně. Ptám se, jelikož já mám katy měnený cca 10k km zpět.
S62 je tím známá, že papá olej. Je to dáno tím že ten motor je většinou dost opotřebenej=moc dlouho jako novej nevydrží. Chce to překroužkovat písty, tudy to nejvíc utíká asi.burner píše:No,nevim jak komu.Ale mě S62 olej nepapá ale přímo chlastá!Meda píše:Ani M5 E39 by nemela papat olej?Nechce se mi do toho lejt nějaký ty rádoby přípravky na tento problém ale dost me to vadí pořád řešit jestli mám u sebe olej...Ale asi je to u M5 normální...
