Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vštřiky M50B25 vs. M52B28
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ideální spalování je při lambda=1, tj. 14,6 kg vzduchu na 1 kg paliva. Pokud dodáš více paliva do stejného množství vzduchu, bude palivu chybět kyslík.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No hele, stim palivem je to sice hezky ale pokud jde o vykon tak AFR 14.7 je to malo, na atmosfere ty vstriky poznas, vyhodou je ze v momente kdy to potrebujes dostanes vice paliva, ale je potreba zmerit hodnoty, me na byvale atmosfere 2,8 fungovaly m3 3,2 vstiky paradne, samo je potreba trosku doladit jednotku, MS41 coz je pro motory M52 docela umim slusne, umim udelat program na miru + omezovac "kam budes chtit", pripadne naladit smes a predstih, korekci lambdy........dle potreb je dobre soucasne alespon otevrit maximalne sani a minimum restrikce+ regulator paliva idealka stelovaci
mimochodem 2,8 vstriky doma mam kdyby nekdo chtel
mimochodem 2,8 vstriky doma mam kdyby nekdo chtel
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Idealní poměr pro výkon, spotřebu a emise je sice 14 a nějaké drobné, ale pro maximální výkon je to tuším kolem 11-12 ti... Vstřiky z 2,8 na 2,5 je na zvážení každého.... stoupne spotřeba a to dost výrazně... co se výkonu týče, nárust tam opravdu je, ale zase nic zásadního (vrámci spotřeby nemyslitelné) a zlepší se reakce na plyn. No a spalovací prostor to zasere řádným způsobem, což opravdu moc prospěšné není... Ty vstřiky jsem tam měl 2 krát...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pepino5xx píše:Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?
no ty jsi se do tý hlavy dneska fakt bouchnul moc



btw: pokud vstrik dava vetsi stavu , nemela by lambda zaznamenat bohatou smes a dat jednotce impulz aby skratila dobu vstriku a tím směs "ochudila" ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
vstřik č. 13 64 1 703 819 - 328i (M52) , M3 3.2 (S52)
vstřik č. 13 64 1 730 060 - 320i (M52),323i (M52),323i 2.4 (M52),323ti (M52),325is (M50),325i (M50), M3 (S50)
to ti sice píše na M52 ale ne na 2.8 ty lolku
vstřik č. 13 64 1 730 060 - 320i (M52),323i (M52),323i 2.4 (M52),323ti (M52),325is (M50),325i (M50), M3 (S50)
to ti sice píše na M52 ale ne na 2.8 ty lolku

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:pepino5xx píše:Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?
no ty jsi se do tý hlavy dneska fakt bouchnul mocM50B25 a M52B28 nema stejny vstřiky (číslo) 2.8 je má shodný s 3.2
2.5 je má shodný s 3.0 atd.
btw: pokud vstrik dava vetsi stavu , nemela by lambda zaznamenat bohatou smes a dat jednotce impulz aby skratila dobu vstriku a tím směs "ochudila" ?
no do jiste miry ano, ale neudela to, ta vymena je zasadni, pokud neupravite "mapy" nebude to zadnej slagr, jen rychlejsi reakce a vzroste malinko kroutak, ale to vsechno se da doladit a zmenit, ja to kdysi na 2,8 resil takto : vetsi sani z 2,5, prodisnejsi filtr bez boxu s prepazkami, vstriky m3, palivo min ba 98 oct -predstih a vse jine, uprava mapy paliva aby to nedelalo saze , pomer se pohyboval pro predstavu pri plnem plynu od cca 14:1 cca 2000ot do 11:1 v 7200ot cca , samo zmena predstihu atd, jelo to fakt luxusne ale cpal jsem to pod asi 5atm na liste...... jo a pouha vymena vam ty saze vefuku opravdu udela a bude to hulit jak lokomotiva cerne

s dlouhym difem 2,93 to bylo moc zabavne v e36
