Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vštřiky M50B25 vs. M52B28

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jurmi
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: ned 04.07.2010 00:00
Bydliště: Nový Bor

#1 Příspěvek od Jurmi »

Čábes.Zvažuji výměnu vstřiků na své 2,5 za vstřiky z 2,8.Chci vědět,co mi to dá a co mi to veme a pokud to má vůbec smysl.Má tu někdo nějaké skušenosti,nebo dobrou radu?Díky.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Asi takhle - prvních 10 minut než si to upraví adaptační hodnoty, se to bude hodně hádat a bude to hulit černě. Potom to pojede o něco líp a taky to úměrně tomu bude víc žrát. Co to udělá se spalovacími prostory je otázka, to uvidíš :lol:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Ideální spalování je při lambda=1, tj. 14,6 kg vzduchu na 1 kg paliva. Pokud dodáš více paliva do stejného množství vzduchu, bude palivu chybět kyslík.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Jurmi
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: ned 04.07.2010 00:00
Bydliště: Nový Bor

#4 Příspěvek od Jurmi »

Z toho,co jsem vyčet usuzuji,že to nemá význam,bez dalších úprav a to aspoň načipování.Turbo a kompresor tam rvát nebudu,motor zůstane hezky atmosférickej,takže větší vstřiky hold počkaj.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#5 Příspěvek od Mirda328 »

No hele, stim palivem je to sice hezky ale pokud jde o vykon tak AFR 14.7 je to malo, na atmosfere ty vstriky poznas, vyhodou je ze v momente kdy to potrebujes dostanes vice paliva, ale je potreba zmerit hodnoty, me na byvale atmosfere 2,8 fungovaly m3 3,2 vstiky paradne, samo je potreba trosku doladit jednotku, MS41 coz je pro motory M52 docela umim slusne, umim udelat program na miru + omezovac "kam budes chtit", pripadne naladit smes a predstih, korekci lambdy........dle potreb je dobre soucasne alespon otevrit maximalne sani a minimum restrikce+ regulator paliva idealka stelovaci

mimochodem 2,8 vstriky doma mam kdyby nekdo chtel
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od noname »

Idealní poměr pro výkon, spotřebu a emise je sice 14 a nějaké drobné, ale pro maximální výkon je to tuším kolem 11-12 ti... Vstřiky z 2,8 na 2,5 je na zvážení každého.... stoupne spotřeba a to dost výrazně... co se výkonu týče, nárust tam opravdu je, ale zase nic zásadního (vrámci spotřeby nemyslitelné) a zlepší se reakce na plyn. No a spalovací prostor to zasere řádným způsobem, což opravdu moc prospěšné není... Ty vstřiky jsem tam měl 2 krát...
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od pepino5xx »

Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pepino5xx píše:Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?


no ty jsi se do tý hlavy dneska fakt bouchnul moc :lol: M50B25 a M52B28 nema stejny vstřiky (číslo) 2.8 je má shodný s 3.2 ;) 2.5 je má shodný s 3.0 atd. :)


btw: pokud vstrik dava vetsi stavu , nemela by lambda zaznamenat bohatou smes a dat jednotce impulz aby skratila dobu vstriku a tím směs "ochudila" ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od pepino5xx »

13 64 1 730 060 mě píše jak u M50 tak i u M52.
Nebo nechápu otázku?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

vstřik č. 13 64 1 703 819 - 328i (M52) , M3 3.2 (S52)

vstřik č. 13 64 1 730 060 - 320i (M52),323i (M52),323i 2.4 (M52),323ti (M52),325is (M50),325i (M50), M3 (S50)


to ti sice píše na M52 ale ne na 2.8 ty lolku :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od pepino5xx »

Áha, já se díval i na E39 a tam právě že jo.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#12 Příspěvek od Mirda328 »

MattyX píše:
pepino5xx píše:Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?


no ty jsi se do tý hlavy dneska fakt bouchnul moc :lol: M50B25 a M52B28 nema stejny vstřiky (číslo) 2.8 je má shodný s 3.2 ;) 2.5 je má shodný s 3.0 atd. :)


btw: pokud vstrik dava vetsi stavu , nemela by lambda zaznamenat bohatou smes a dat jednotce impulz aby skratila dobu vstriku a tím směs "ochudila" ?


no do jiste miry ano, ale neudela to, ta vymena je zasadni, pokud neupravite "mapy" nebude to zadnej slagr, jen rychlejsi reakce a vzroste malinko kroutak, ale to vsechno se da doladit a zmenit, ja to kdysi na 2,8 resil takto : vetsi sani z 2,5, prodisnejsi filtr bez boxu s prepazkami, vstriky m3, palivo min ba 98 oct -predstih a vse jine, uprava mapy paliva aby to nedelalo saze , pomer se pohyboval pro predstavu pri plnem plynu od cca 14:1 cca 2000ot do 11:1 v 7200ot cca , samo zmena predstihu atd, jelo to fakt luxusne ale cpal jsem to pod asi 5atm na liste...... jo a pouha vymena vam ty saze vefuku opravdu udela a bude to hulit jak lokomotiva cerne :)

s dlouhym difem 2,93 to bylo moc zabavne v e36 :) no snad do bigu dokutim to turbo zadna jina uprava neni dost zasadni
Odpovědět