Ahoj,zajímalo by mě jestli se musí před sundáním valvetronicu udělat nějaké jeho základní nastavení nebo něco takového nebo ho prostě sundám a pak nandám a zase jedu Někde sem četl že se musí potom přes diag nějak zkalibrovat/naučit,někde píšou že i před demontáži a někdo ho prostě odšroubuje/našroubuje a jede
Potřebuji přetěsnit obě víka tak by se nějaké info hodilo.Díky
Sundáním valvetroniku myslíš pouze sundání motorků z ventivík? Při sundání nemusíš nic - přitlačit, odšroubovat šroubky a vytočit ven. Po montáži zpět je vhodné to základní nastavení udělat - přes inpu je to minuta.
Jj pouze sundání motorků z ventil vík. A ohledně značky druhovýroby nebo jít cestou originálu sem se chtěl poradit,ale jarax napsal celkem vyčerpávající popis,takže mu moc děkuji
Pokud máš DD, tak vyndávat nápravnici je prostě blbost a horší práce, než motor ven.
Teleskop je za mě kravina. Jako nějak to funguje, ale dokonaly řešení to není. Zaprvé nestojí zrovna pár korun a nějaká práce s tím je, takže nakonec jsi třeba na třetině pretesneni celého motoru (a máš přitom jen trubku). Osobně se mi ale spíš nelíbí to provedení. Když to uvidíš rozdělané, tak ty dosedací plochy, kde má ta trubka těsnit, prostě nejsou rovné (kolmé) a ani drsnost není ideální pro těsnění O-kroužkem. Nějak to funguje, ale určitě s tím problémy budou. Spíš se o tom tolik nemluví, protože kdo si dá teleskop a má to auto pak další léta?