Potřebuji přetěsnit obě víka tak by se nějaké info hodilo.Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Přetěsnění vevtilových vík N62
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
Přetěsnění vevtilových vík N62
Ahoj,zajímalo by mě jestli se musí před sundáním valvetronicu udělat nějaké jeho základní nastavení nebo něco takového nebo ho prostě sundám a pak nandám a zase jedu
Někde sem četl že se musí potom přes diag nějak zkalibrovat/naučit,někde píšou že i před demontáži a někdo ho prostě odšroubuje/našroubuje a jede
Potřebuji přetěsnit obě víka tak by se nějaké info hodilo.Díky
Potřebuji přetěsnit obě víka tak by se nějaké info hodilo.Díky

BMW E34 540iA
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Sundáním valvetroniku myslíš pouze sundání motorků z ventivík? Při sundání nemusíš nic - přitlačit, odšroubovat šroubky a vytočit ven. Po montáži zpět je vhodné to základní nastavení udělat - přes inpu je to minuta.
-
Vanessa_CZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
- Klubové ID: 4072
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
A tesneni budes davat origo nebo nahradu? At nedelas neco dvakrat 
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Náhrada funguje úplně v pohodě.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
jak která teda. blackie máš SZ s postupem a na co si dát pozor.
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
To jsi mohl klidně veřejně Jaraxi...bude nás víc, co to budou potřebovat 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
sorry, už sem nijak veřejně nic psát nehodlám, ale klidně ti to pošlu taky
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:19, celkem upraveno 1 x.
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Jj pouze sundání motorků z ventil vík. A ohledně značky druhovýroby nebo jít cestou originálu sem se chtěl poradit,ale jarax napsal celkem vyčerpávající popis,takže mu moc děkuji 

BMW E34 540iA
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Poslal ho i mě...i já děkuju.
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Jo.cheater píše:Trošku OT. Kdyby se měnila origo trubka na vodu co vede mezi hlavama musí motor ven???
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
ale jde, SZ cheater,
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Jaraxi to je reakce na tu trubku? Tim myslíš tu teleskopickou, nebo i jinak? Tohle by mě zrovna taky zajímalo.
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:19, celkem upraveno 1 x.
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Jak lepší? Však to nejde. Teda jde, ale je to úplná kravina.. Teleskop je řešení tak na prodej 
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:19, celkem upraveno 1 x.
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Pokud máš DD, tak vyndávat nápravnici je prostě blbost a horší práce, než motor ven.
Teleskop je za mě kravina. Jako nějak to funguje, ale dokonaly řešení to není. Zaprvé nestojí zrovna pár korun a nějaká práce s tím je, takže nakonec jsi třeba na třetině pretesneni celého motoru (a máš přitom jen trubku). Osobně se mi ale spíš nelíbí to provedení. Když to uvidíš rozdělané, tak ty dosedací plochy, kde má ta trubka těsnit, prostě nejsou rovné (kolmé) a ani drsnost není ideální pro těsnění O-kroužkem. Nějak to funguje, ale určitě s tím problémy budou. Spíš se o tom tolik nemluví, protože kdo si dá teleskop a má to auto pak další léta?
Teleskop je za mě kravina. Jako nějak to funguje, ale dokonaly řešení to není. Zaprvé nestojí zrovna pár korun a nějaká práce s tím je, takže nakonec jsi třeba na třetině pretesneni celého motoru (a máš přitom jen trubku). Osobně se mi ale spíš nelíbí to provedení. Když to uvidíš rozdělané, tak ty dosedací plochy, kde má ta trubka těsnit, prostě nejsou rovné (kolmé) a ani drsnost není ideální pro těsnění O-kroužkem. Nějak to funguje, ale určitě s tím problémy budou. Spíš se o tom tolik nemluví, protože kdo si dá teleskop a má to auto pak další léta?
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:19, celkem upraveno 1 x.
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
Ta vana by mě taky zajímala,velká to je jasný,ale malá by měla jít v pohodě ne? Stáčí použít elring nebo origo?

BMW E34 540iA
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vevtilových vík N62
SZ oba dva
