Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chci si koupit 325 par otazek

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#41 Příspěvek od abdul »

no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Lopatta »

abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu... :roll: .
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#43 Příspěvek od abdul »

Lopatta píše:
abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu... :roll: .
starousi pochop ze aby zajel za 10 tak nemusi jezdit na spotrebu...

ja sem jezdil se 740iA za 12,2 a kdyz sem chtel fuckt na spotrebu tak sem zajel za 10 taky... jasne kdyz sem tomu daval tak sup 16 a vys...
ale trojecka je lehci podstatne a neco taky udela ten rozdil mezi manualem a automatem, takze mu to uplne normalne verim... mel sem 325 z 91 roku a taky se to pohybovalo kolem 10-ti ta spotreba..
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#44 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#45 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Lopatta píše:
abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu... :roll: .
Ku.va, 2x vetší objem a menší spotčeba, už abych to auto měl!! Ty škodofky jsou fakt na pytel, Fabie 1,4 spotřeba město 9litrů a 325 10litrů.
To bude paráda, a já myslel, že budu muset jezdit časteji k benzince. Moc jste mě potešili, další argument pro BMW :lol:
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od RedBaron »

LOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.
Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisících :D
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#47 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

RedBaron píše:
LOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.
Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisících :D
zkusim .. zni to logicky. Pak uz existuje jen jedno vysvetleni. M52 je proste setrnejsi ( lepsi ) motor
Odpovědět