Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chci si koupit 325 par otazek
starousi pochop ze aby zajel za 10 tak nemusi jezdit na spotrebu...Lopatta píše:Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu...abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu....
ja sem jezdil se 740iA za 12,2 a kdyz sem chtel fuckt na spotrebu tak sem zajel za 10 taky... jasne kdyz sem tomu daval tak sup 16 a vys...
ale trojecka je lehci podstatne a neco taky udela ten rozdil mezi manualem a automatem, takze mu to uplne normalne verim... mel sem 325 z 91 roku a taky se to pohybovalo kolem 10-ti ta spotreba..
Ku.va, 2x vetší objem a menší spotčeba, už abych to auto měl!! Ty škodofky jsou fakt na pytel, Fabie 1,4 spotřeba město 9litrů a 325 10litrů.Lopatta píše:Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu...abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu....
To bude paráda, a já myslel, že budu muset jezdit časteji k benzince. Moc jste mě potešili, další argument pro BMW

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisícíchLOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.

zkusim .. zni to logicky. Pak uz existuje jen jedno vysvetleni. M52 je proste setrnejsi ( lepsi ) motorRedBaron píše:Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisícíchLOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.