Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chci si koupit 325 par otazek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Cus, mám 325i coupé vanos 94'. Mě to žere v průměru tak 13. Ale to je taková opravdu kombinovaná spotřeba. Většinou Praha, občas mimo město, občas jedu kládu, občas pohodičku. Jinak vanos je od 9/92, ale jsou i auta z 93' co ho ještě nemaj. Závady zatím žádný nemám, akorát se s tím autem blbě jezdí pomalu tak je docela šance že ho někde zboříš.
Doporučuju drifty trénovat někde na letišti nebo okruhu, v Praze to není ono.
Jinak je to super kára, doufám že ho nikam nepošleš (třeba do zaparkovanýho auta jako já
).
PS: pokud často nejezdíš ve více lidech tak si kup coupé, je fakt hezčí
Doporučuju drifty trénovat někde na letišti nebo okruhu, v Praze to není ono.
Jinak je to super kára, doufám že ho nikam nepošleš (třeba do zaparkovanýho auta jako já

PS: pokud často nejezdíš ve více lidech tak si kup coupé, je fakt hezčí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsi me uklidnil,ja jsem myslel,ze kdyz me to bere prumer 11,5 tak je to moc!!Protoze papiry uvadeji prumer kolem 10 litru na sto.Jde o to ze s tema konikama se fakt blbe jezdi pomalu a i kdyz malo kdy jdu na podlahu tak jsem i tak dost rychly.Spotreba podle toho vypada....
Kdybych Ti tu psal na co si mas dat bacha,tak by to bylo na dlouho,kdyz to zhrnu,tak na to stejne co u kazdeho jineho auta.
N prvnim miste je pro me celkovy stav,pak poslechnout motor,projet se (ridit!!!),pote se podivat zespodu na napravy,diferak jestli je suchej,brzdy,kola jak jsou nejsou sjeta po stranach,vyfuk,tlumice.....
Je toho tisic.Urcite trvat na projizdce po dalnici,jit aspon na 200km/h a auto nesmi zacit vybrovat v zadne rychlosti a idealni na zjisteni stavu brzd a predni napravy je pri tech 200km/h zacit mirne brzdit a postupne pridavat na tlaku,nesmis citit zadne vibrace ve volantu natoz v celem aute!(ale casto se to stava)Taky se projet po kostkach a po pricnyh nerovnostech.
Posledni a nejdulezitejsi rada je : vem si sebou nekoho k sobe kdo tomu rozumi !
Sam jsem vyhledavanym pomocnikem pri koupi vozu a mam tedy zkusenosti,ale jak mam kupovat pro sebe,tak radsi take nekoho beru s sebou....emoce jsou svina. Tak stastny lov!
Kdybych Ti tu psal na co si mas dat bacha,tak by to bylo na dlouho,kdyz to zhrnu,tak na to stejne co u kazdeho jineho auta.
N prvnim miste je pro me celkovy stav,pak poslechnout motor,projet se (ridit!!!),pote se podivat zespodu na napravy,diferak jestli je suchej,brzdy,kola jak jsou nejsou sjeta po stranach,vyfuk,tlumice.....
Je toho tisic.Urcite trvat na projizdce po dalnici,jit aspon na 200km/h a auto nesmi zacit vybrovat v zadne rychlosti a idealni na zjisteni stavu brzd a predni napravy je pri tech 200km/h zacit mirne brzdit a postupne pridavat na tlaku,nesmis citit zadne vibrace ve volantu natoz v celem aute!(ale casto se to stava)Taky se projet po kostkach a po pricnyh nerovnostech.
Posledni a nejdulezitejsi rada je : vem si sebou nekoho k sobe kdo tomu rozumi !
Sam jsem vyhledavanym pomocnikem pri koupi vozu a mam tedy zkusenosti,ale jak mam kupovat pro sebe,tak radsi take nekoho beru s sebou....emoce jsou svina. Tak stastny lov!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jó, jak se člověku to auto začne moc líbit tak je schopnej přehliídnou nějaký ty nedostatky. To já sem děravej vejfuk měl taky, nejdřív jen trochu, ale teď po zimě už musí ven. A ve 230 pohodička, žádný cukání.
Když ale jedu rychlejc a jen decánko přibrzďuju tak se trochu cuká volant, myslím že to jsou přední kotouče. (Stejně chci vrtaný).
PS: První nádrž když jsem to koupil byla s průměrem 18 na sto.
Když ale jedu rychlejc a jen decánko přibrzďuju tak se trochu cuká volant, myslím že to jsou přední kotouče. (Stejně chci vrtaný).
PS: První nádrž když jsem to koupil byla s průměrem 18 na sto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 05.09.2003 00:00
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Kuwa tak tomu říkám rada nad zlato !!!Speedy píše:Mno, pokud zohledníš cenu oprav a nemáš prachů nazbyt, tak kupé nekupuj, koukal jsem u nás do ceníku a jenom plechařina je 5x dražší než na saloon..


Každopádně se po annonci motá pár i u nás koupených kousků,myslím že 325i kupé z roku 94-95 ti udělá ještě hodně´služby a radosti ,jen kup servisované a nedomrdané auto.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, i když já si to auto nedávno domrdal...rene kurc píše:Kuwa tak tomu říkám rada nad zlato !!!Speedy píše:Mno, pokud zohledníš cenu oprav a nemáš prachů nazbyt, tak kupé nekupuj, koukal jsem u nás do ceníku a jenom plechařina je 5x dražší než na saloon..no díly jsou možná o něco dražší,ale kupé je 10x hezčí,sportovnější a taky jich je méně.... no a jestli si to kupuješ s tím,že to chceš rozbíjet tak si kup salona ....
![]()
Každopádně se po annonci motá pár i u nás koupených kousků,myslím že 325i kupé z roku 94-95 ti udělá ještě hodně´služby a radosti ,jen kup servisované a nedomrdané auto.....

Ne, vsichni co maj tenhle motor at uz v trojkach nebo petkach maj dlouhodobou prumernou spotrebu kolem 10l/100. Ja mam 9,8 a napriklad Honza ma 10,1 pokud se nemejlim. Umim jet za 6,8 i za 13,5 ale prumerna je opravdu kolem deseti. To je jeden z hlavnich rozdilu mezi M50 a M52. M54 je na spotrebu jeste lepsi.Lopatta píše:To seš nějakej moc úspornej.LOPOLO píše:328 jezdi za 10![]()
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak ja mam za 14kkm prumer 10,1lLOPOLO píše:Ne, vsichni co maj tenhle motor at uz v trojkach nebo petkach maj dlouhodobou prumernou spotrebu kolem 10l/100. Ja mam 9,8 a napriklad Honza ma 10,1 pokud se nemejlim. Umim jet za 6,8 i za 13,5 ale prumerna je opravdu kolem deseti. To je jeden z hlavnich rozdilu mezi M50 a M52. M54 je na spotrebu jeste lepsi.Lopatta píše:To seš nějakej moc úspornej.LOPOLO píše:328 jezdi za 10![]()
Hehe, neni to nejaky divny Honza 10,1 ty taky 10,1 neni to tam nahodou prednastaveny..?Pavel 528 píše:Presne tak ja mam za 14kkm prumer 10,1lLOPOLO píše:Ne, vsichni co maj tenhle motor at uz v trojkach nebo petkach maj dlouhodobou prumernou spotrebu kolem 10l/100. Ja mam 9,8 a napriklad Honza ma 10,1 pokud se nemejlim. Umim jet za 6,8 i za 13,5 ale prumerna je opravdu kolem deseti. To je jeden z hlavnich rozdilu mezi M50 a M52. M54 je na spotrebu jeste lepsi.Lopatta píše: To seš nějakej moc úspornej.![]()

N54 PWR
Hm já mám u svej 2.8 spotřebu kolem 11,5 l, ale je fakt, že hodně jezdim po městě.Lukas H. píše:Hehe, neni to nejaky divny Honza 10,1 ty taky 10,1 neni to tam nahodou prednastaveny..?Pavel 528 píše:Presne tak ja mam za 14kkm prumer 10,1lLOPOLO píše: Ne, vsichni co maj tenhle motor at uz v trojkach nebo petkach maj dlouhodobou prumernou spotrebu kolem 10l/100. Ja mam 9,8 a napriklad Honza ma 10,1 pokud se nemejlim. Umim jet za 6,8 i za 13,5 ale prumerna je opravdu kolem deseti. To je jeden z hlavnich rozdilu mezi M50 a M52. M54 je na spotrebu jeste lepsi.
Proc neveris? Vzdyt je to o jednu generaci starsi/horsi motor. Pravda je ze ja jezdim po dalnici kolem 170ti a rychleji spis zridka a kratkodobe.Lopatta píše:Nevěřím že by měla 325i vanos žrát nějak víc než 328i. Já mám 13 teď přes zimu, většinou krátký trasy po Praze a celkem často to kotlím. A pokud jedu po dálnici tak jedu tak 190 - 210 km/h takže nic moc úspornýho.