No super a to potom klesla i nějak spotřeba, zlepšil se tah otáček ?paveld píše:..tak jsem do toho šel. A pomohlo to.
E36 bezVanos -> Vanos
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Kontrola VANOSu jde provést diagnostikou. Při volnoběhu je možno VANOS "zapnout" a tím otestovat nejen funkčnost ovládacího solenoidu ale i posuv VANOSu jako takového. Při volnoběhu a změně časování VANOSem se velmi znatelně změní chod motoru, i po nájezdu 400k km.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
PeterE36
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 23.02.2011 01:00
-
Figa
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: stř 06.10.2010 00:00
- Klubové ID: 3003
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Každý, kdo zvládá test akčních členů 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
shade741
- Registrovaný
- Příspěvky: 1332
- Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
- Bydliště: Polná
-
PeterE36
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 23.02.2011 01:00
To ani nemusíšshade741 píše:PeterE36- jako enchci ti brát iluze ale po 16ti letech 117tis km?dosti podezřelé
Jinak výměnu doporučuju každému kdo si není jist, dá se to vpoho udělat doma a není to žádná darda
Zkrátka kámo vím za co jsem dal 135 tyček. Auto nikdy neprodám tak jsem chtěl něco v top stavu.
-
DWXak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1162
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 2927
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Na STK budeš mít problém, neboť bude jiný typ motoru:
M50B25 (bezVANOS) má na bloku 256S1
M50B25TU (VANOS) má na bloku 256S2
M50B25 (bezVANOS) má na bloku 256S1
M50B25TU (VANOS) má na bloku 256S2
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
Michal_01
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
- Bydliště: okr. Vsetín
- Klubové ID: 3492
Když budeš měnit hlavu, tak ti číslo na bloku zůstane snad stejné ne...
Btw. já to číslo na bloku mám zrezlé, nejde přečíst a když sem s tím byl na evidenčce, pán jen konstatoval, jak tam není - řídíme se dle štítku vs. papíry, kde mimochodem taky našel neschodu bylo tam právě vanosová verze což nemám, koukl se do pc viděl stejné parametry motoru a nechal to být s tím, že se někde předtím stala papírová chyba. U e36 6ti válců je to to nejmenší, můžeš si tam nacpat jaký chceš, nikdo ti na nic nepřijde...
Btw. já to číslo na bloku mám zrezlé, nejde přečíst a když sem s tím byl na evidenčce, pán jen konstatoval, jak tam není - řídíme se dle štítku vs. papíry, kde mimochodem taky našel neschodu bylo tam právě vanosová verze což nemám, koukl se do pc viděl stejné parametry motoru a nechal to být s tím, že se někde předtím stala papírová chyba. U e36 6ti válců je to to nejmenší, můžeš si tam nacpat jaký chceš, nikdo ti na nic nepřijde...
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
