

Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...
Jj samozřejmě jednotku mám také, myslíš že to řídí tedy jen jednotka??? Hlavní řídící jednotka s tim nemá nic společnýho??Francis píše:Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...
OK dík zatim za radu, nějak mě to nenapadloFrancis píše:Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.
Vypnout se dá jednoduchým stiskem tlačítka komplet ASC+T (u E36) a nebo podržením tlačítka z vypnutého nebo zapnutého režimu na 10s se dá vypnout jen ASC nebo jen +T, ale zapnout jde jen vypnutím a zapnutím zapalování.radekc píše:... ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád ...