rozdíl sací trubky- asc/asc+T
-
George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
Když už se tu zas jede v ASC-T a ne T. Na fialce jsem měl ASC-T jak řiká francis, od ABS 4 trubky ke kolům a jinej štekr k ABS pumpě. Při přeskládání jsem se rozhodl, že T oželim bo zamejšlim samosvor a nechci aby mi přibrzdovala pumpa a lamely se rychleji zničili, tak jsem nechal ABS pumpu z M3 a ta má jen 3 trubky(2x předek 1 trubka dozadu) Ted mam malej dotaz, asi nejspíš na francise, pokud chci zapojit ABS jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně, nebo bude stále funkční ASC+T akorát že ted by mi to brzdilo obě zadní kola nejednou?? Nebo prostě to nedostane žádnej signál odnikud a nebude to Téčkovat?? Jde mi o to, zda mam zajet někam na diag případně a nechat to nějak vypnout ještě v jednotce
Díky za radu 

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
Jj samozřejmě jednotku mám také, myslíš že to řídí tedy jen jednotka??? Hlavní řídící jednotka s tim nemá nic společnýho??Francis píše:Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...
http://picasaweb.google.cz/GeorgeDDDD/E ... 5319412338
No koukam že jí prodávam, tak asi vyčkam než to rozjedu a pak prodam správnou jednotku i s ABS pumpou

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
OK dík zatim za radu, nějak mě to nenapadloFrancis píše:Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
Gothic
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 01.02.2011 01:00
Zdravim. Sice je tohle tema uz trochu postarsi, ale neda mi to se blbe zeptat na par veci (nejsem technik, auto jede dopredu, dozadu, zataci a vic vedet nepotrebuju, akorat snad kam se lije benzin) a to auto mam tyden
:1) 320i rok vyroby 1994 - ASC+T to nema, ani normal ASC, bude/muze to mit samosvor?, 2) A jaky je rozdil mezi samosvorem a normalnim diferencialem, a za 3) je to nejaky zasadni rozdil v jizdnich vlastnostech kdyz ma ASC+T a/nebo samosvor a kdyz nema ani jedno a je to "hloupe" auto? Diky a mejte se 
-
radekc
- Registrovaný
- Příspěvky: 512
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Samosvor je dobrej v zimě, že víc vyjedeš a potom na blbnutí je to nezbytnost - pořád se točí obě kola. Pro nezkušený to může bejt trochu nebezpečný. Bez samosvoru může dojít třeba v zimě k tomu, že se bude protáčet jedno kolo a druhý stát a nikde si s tim moc nezablbneš, přetáčivej smyk je vyjímečnej a věcí náhody. ASC je klasickej protiprokluz, ubírá výkon, když se žacnou kola protáčet. ACS+T je protiprokluz kombinovanej s přibrzďováním prokluzovanýho kola - nejlepší a nejbezpečnější kombinace pokud nemáš auto hlavně na blbnutí, ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád, je to taková trochu náhrada samosvoru.
-
Johnys
- Registrovaný
- Příspěvky: 491
- Registrován: úte 02.03.2010 01:00
- Bydliště: kousek od Brna
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Vypnout se dá jednoduchým stiskem tlačítka komplet ASC+T (u E36) a nebo podržením tlačítka z vypnutého nebo zapnutého režimu na 10s se dá vypnout jen ASC nebo jen +T, ale zapnout jde jen vypnutím a zapnutím zapalování.radekc píše:... ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Figa
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: stř 06.10.2010 00:00
- Klubové ID: 3003

a vpravo Killca 