Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rozdíl sací trubky- asc/asc+T

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od George_D »

Když už se tu zas jede v ASC-T a ne T. Na fialce jsem měl ASC-T jak řiká francis, od ABS 4 trubky ke kolům a jinej štekr k ABS pumpě. Při přeskládání jsem se rozhodl, že T oželim bo zamejšlim samosvor a nechci aby mi přibrzdovala pumpa a lamely se rychleji zničili, tak jsem nechal ABS pumpu z M3 a ta má jen 3 trubky(2x předek 1 trubka dozadu) Ted mam malej dotaz, asi nejspíš na francise, pokud chci zapojit ABS jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně, nebo bude stále funkční ASC+T akorát že ted by mi to brzdilo obě zadní kola nejednou?? Nebo prostě to nedostane žádnej signál odnikud a nebude to Téčkovat?? Jde mi o to, zda mam zajet někam na diag případně a nechat to nějak vypnout ještě v jednotce :wink: Díky za radu :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...

Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od George_D »

Francis píše:
George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...

Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.


Jj samozřejmě jednotku mám také, myslíš že to řídí tedy jen jednotka??? Hlavní řídící jednotka s tim nemá nic společnýho?? :roll:

http://picasaweb.google.cz/GeorgeDDDD/E ... 5319412338


No koukam že jí prodávam, tak asi vyčkam než to rozjedu a pak prodam správnou jednotku i s ABS pumpou :wink: (Zas malej dotázeček, kde je tahle jednotka, normalně za kaslíkem spolujezdce??)
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od George_D »

Francis píše:Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.


OK dík zatim za radu, nějak mě to nenapadlo :oops:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#26 Příspěvek od Killca »

George_D píše:Zas malej dotázeček, kde je tahle jednotka, normalně za kaslíkem spolujezdce??

nenapada me, kde jinde by mohla byt, takze asi jako u RV do 94 tak i od 94 bude za kaslikem
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Gothic
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 01.02.2011 01:00

#27 Příspěvek od Gothic »

Zdravim. Sice je tohle tema uz trochu postarsi, ale neda mi to se blbe zeptat na par veci (nejsem technik, auto jede dopredu, dozadu, zataci a vic vedet nepotrebuju, akorat snad kam se lije benzin) a to auto mam tyden :) :1) 320i rok vyroby 1994 - ASC+T to nema, ani normal ASC, bude/muze to mit samosvor?, 2) A jaky je rozdil mezi samosvorem a normalnim diferencialem, a za 3) je to nejaky zasadni rozdil v jizdnich vlastnostech kdyz ma ASC+T a/nebo samosvor a kdyz nema ani jedno a je to "hloupe" auto? Diky a mejte se :)
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#28 Příspěvek od radekc »

Samosvor je dobrej v zimě, že víc vyjedeš a potom na blbnutí je to nezbytnost - pořád se točí obě kola. Pro nezkušený to může bejt trochu nebezpečný. Bez samosvoru může dojít třeba v zimě k tomu, že se bude protáčet jedno kolo a druhý stát a nikde si s tim moc nezablbneš, přetáčivej smyk je vyjímečnej a věcí náhody. ASC je klasickej protiprokluz, ubírá výkon, když se žacnou kola protáčet. ACS+T je protiprokluz kombinovanej s přibrzďováním prokluzovanýho kola - nejlepší a nejbezpečnější kombinace pokud nemáš auto hlavně na blbnutí, ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád, je to taková trochu náhrada samosvoru.
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna

#29 Příspěvek od Johnys »

Když už se tu bavíte o samosvoru, blbnout se dá i bez něho. Mám 328i a když tomu šlápnu na mokru třebas na 2 do křižovatky nebo kdekoliv do zatáčky, tak zadek jde hned do smyku. Mám v plánu pořídit samosvor někdy v budoucnu, bude to zajímavější.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

radekc píše:... ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád ...

Vypnout se dá jednoduchým stiskem tlačítka komplet ASC+T (u E36) a nebo podržením tlačítka z vypnutého nebo zapnutého režimu na 10s se dá vypnout jen ASC nebo jen +T, ale zapnout jde jen vypnutím a zapnutím zapalování.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#31 Příspěvek od Figa »

Co vse je potreba na dodelani ASC+T na auto bez ASC? Delalo se ASC+T se samosvorem? Predem dekuji za reakce.
Odpovědět