 Díky za radu
  Díky za radu  
 Díky za radu
  Díky za radu  

 
							Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...
Jj samozřejmě jednotku mám také, myslíš že to řídí tedy jen jednotka??? Hlavní řídící jednotka s tim nemá nic společnýho??Francis píše:Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...

 (Zas malej dotázeček, kde je tahle jednotka, normalně za kaslíkem spolujezdce??)
 (Zas malej dotázeček, kde je tahle jednotka, normalně za kaslíkem spolujezdce??)
 
							OK dík zatim za radu, nějak mě to nenapadloFrancis píše:Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.


 :1) 320i rok vyroby 1994 - ASC+T to nema, ani normal ASC, bude/muze to mit samosvor?, 2) A jaky je rozdil mezi samosvorem a normalnim diferencialem, a za 3) je to nejaky zasadni rozdil v jizdnich vlastnostech kdyz ma ASC+T a/nebo samosvor a kdyz nema ani jedno a je to "hloupe" auto? Diky a mejte se
  :1) 320i rok vyroby 1994 - ASC+T to nema, ani normal ASC, bude/muze to mit samosvor?, 2) A jaky je rozdil mezi samosvorem a normalnim diferencialem, a za 3) je to nejaky zasadni rozdil v jizdnich vlastnostech kdyz ma ASC+T a/nebo samosvor a kdyz nema ani jedno a je to "hloupe" auto? Diky a mejte se  
 
							Vypnout se dá jednoduchým stiskem tlačítka komplet ASC+T (u E36) a nebo podržením tlačítka z vypnutého nebo zapnutého režimu na 10s se dá vypnout jen ASC nebo jen +T, ale zapnout jde jen vypnutím a zapnutím zapalování.radekc píše:... ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád ...