Celá debata je super, ale pořád neznám odpověď jak předělat mýho bawce tak aby cykloval, když teď necykluje a to v žádné ze zde uvedených tajemných kombinací ani v žádné jiné
eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.
Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej.
eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.
Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej.
Packu mam normalni jako kazde jine bezne BMW takze vymenit packu asi nepomuze.
eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.
Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej.
Packu mam normalni jako kazde jine bezne BMW takze vymenit packu asi nepomuze.
myslím, že u auta s intenzivním čištěním je packa jiná ...
edit: sry, je to napsáno už výše
Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0.
Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit.
Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.
psena píše:Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0. Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit. Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.
U Skodofky jsem cyklovac nastavavoval 0-1-"cekam na naprseni"-0-1 coz mi u BMW nefunguje, tam se musi 0-1-0-"cekam na naprseni"-1.
Podobne u Skodofky slo mit nastaveny interval a zkratit ho cvaknutim 1-2-1 coz mi u BMW taktez nefunguje.
U Skodofky slo prodlouzit interval 1-0-"cekam na delsi naprseni"-1 coz u BMW znamena docasne vypnuti cyklovace a po vraceni "1" se jen obnovi puvodne nastaveny interval. U BMW nelze preprogramovat, je nutno vypnout a znovu nastavit, tedy 0-1-0-"cekam na naprseni"-1
Nove hodnoty jsou vypnutim klicku zapomenuty a musis je nastavit znovu.
psena píše:Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0. Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit. Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.
U Skodofky jsem cyklovac nastavavoval 0-1-"cekam na naprseni"-0-1 coz mi u BMW nefunguje, tam se musi 0-1-0-"cekam na naprseni"-1. Podobne u Skodofky slo mit nastaveny interval a zkratit ho cvaknutim 1-2-1 coz mi u BMW taktez nefunguje. U Skodofky slo prodlouzit interval 1-0-"cekam na delsi naprseni"-1 coz u BMW znamena docasne vypnuti cyklovace a po vraceni "1" se jen obnovi puvodne nastaveny interval. U BMW nelze preprogramovat, je nutno vypnout a znovu nastavit, tedy 0-1-0-"cekam na naprseni"-1
Nove hodnoty jsou vypnutim klicku zapomenuty a musis je nastavit znovu.
To je presne to co jsem potreboval slyset Ted to jen vyzkouset.
Jinak to vymazani je jasne. To je stejne i Skodovky.
Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...
psena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho... Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...
psena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho... Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...
Tak to zkus jeste za jizdy, protoze mam pocit, ze kdyz zastavim, tak se ten zvoleny interval hodne prodlouzi, nebo dokonce prestane stirat uplne. Ale s timhle si nejsem uplne jistej. (uz dlouho neprselo )
psena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho... Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...
Tak to zkus jeste za jizdy, protoze mam pocit, ze kdyz zastavim, tak se ten zvoleny interval hodne prodlouzi, nebo dokonce prestane stirat uplne. Ale s timhle si nejsem uplne jistej. (uz dlouho neprselo )
kdyz zastavis a si v poloze 2, sam zacne cyklovat(nevim jestli defaultni nebo uz nejakej pred tim upravenej interval-se stopkama jsem to nezkousel)..stani nema na cyklovac vliv, jede podle nastavenyho intervalu...vykouseno E36 rv 97
Procetl jsem celou diskusi a dnes za jizdy v desti si hral s cyklovacem. Uz drive se mi obcas zdalo ze je interval kratsi nez jindy a nevedel jsem proc. Ted uz vim ... "Programovat" se da delka intervalu jen z polohy "0" do polohy "1", interval se nezkrati pri jednom precvaknuti do polohy "2" ale jen precvaknutim sekvence "0-1-0-1" a zapamatuje si interval od prvni "1" do druhe "1", interval sekvence "1-2-1" ignoruje a necha si nastaveny ten puvodni. Asi by mel navod z nemciny do cestiny prelozit nekdo kdo krom jazykovych znalosti ma i technicke . Je to jedna z mala (ne-li jedina) funkce kterou ma Schade Favorit/Felicia vychytanejsi nez BMW. Vyzkouseno na E34 bez ostriku svetel a bez intesivniho cisteni, vyrobenon 8/1992
no ja som mal stejnou skusenost :O) a nevedel som dosjst na to ze jak ?? :O))
Takze by to melo byt zpusobeno timto (dil c.4) : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&hl=68 modulem, ktery je nekde v prostoru za kastlikem spolujezdce. Nejlepe je podivat se, jakej tam mas ted. Nejspis tam budes mit 61358359031 nebo 61358366381. Pokud je vymenis za 61358366365 nebo 61358369474, tak by melo jit programovat sterace. Ovsem za vysledek nerucim. Jsou to jen domnenky. Nevim, jestli ta packa, co jsem psal vyse, se musi taky vymenit, ale spis ne.
No me v manualu (e 36 1992) pisou, ze cyklovac standartne funguje tak, ze doba prodlevy mezi stiranim je zavisla na rychlosti. Je fakt, ze sem z toho byl napoprv docela vyplesklej. Pak me to nedalo a zacal sem pokorne studovat manual (dyt de jen o cyklovac ). A psano bylo todle a este, jestli je auto vybaveno intenzivni masazni cistickou vokna (o ostrikovacich svetel nic nepisou) tak je mozno dobu prodlevy "programovat". Z vypnute polohy packy zapnout cyklovac (0 - 1) v kratkem sledu vypnout (nedobehnou sterace) a po zvolene dobe opet zapnout a nechat zapnuty. Zrusi se vypnutim packy, nebo klickem. Dobu lze regulovat az do 25 vterin.
Tak mám další dotaz .. na mém autě mám dva cyklovače.. poloha 0 -vypnuto, poloha 1 pomalejší cyklování, poloha 2 rychlejší cykl poloha 3 stálý běh (ten rychlejší) .... reakce na rychlost jízdy zůstala u obou
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d